اخبار روز

خبر مهم، اگر میخواهید به جاده چالوس سفر کنید حتما این خبر را بخوانید! /جزئیات

به نقل از شمانیوز، به گزارش سایت پی ام آپ، به گفته کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک همچنان مسدود است و تردد در مسیر جایگزین بزرگراه تهران – شمال انجام می شود.

در پی آبگرفتگی دو هفته پیش در محورهای شمالی و ایجاد چاله در جاده چالوس، محور چالوس حوالی حدفاصل (امیرکبیر تا میدان شهرستانک) همچنان مسدود است و تردد در مسیر جایگزین از بزرگراه تهران – موهر شمال ادامه دارد.

در این خصوص ایمان مهرابی نیا رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راهداری کشور به ایسنا گفت: در حال حاضر تردد در محور چالوس حدفاصل شهرستانک – مرزن آباد روان است اما مسیر برگشت محور چالوس حد فاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک است. در قرنطینه تا اطلاع ثانوی تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران – شمال انجام می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت (مسیر رفت و برگشت) روان و محور بومه – تهران در محدوده مهرآباد ترافیک سنگینی است. وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز حکایت از ترافیک سنگین در محور قزوین – کرج در محدوده کردان و کمالشهر و ترافیک متوسط ​​در محور کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهراویلا دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا