اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

اگر خدای نکرده جایی در برنامه خطایی دارد همین امروز وقتش است که کمک شود

کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در پیامی خطاب به مردم درباه کابینه پیشنهادی دولت بیان کرد: امروز وظیفه همه ما این است که به پیشرفت کشور در چهار سال آینده، به دولت و به مجلس کمک کنیم. همه مردم باید به دولت کمک کنند تا در چهار سال آینده پیشرفت کشور رقم بخورد.

 

به گزارش ایسنا، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی خطاب به مردم درباه کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم بیان کرد: امروز وظیفه همه ما این است که به پیشرفت کشور در چهار سال آینده، به دولت و به مجلس کمک کنیم. همه مردم باید به دولت کمک کنند تا در چهار سال آینده پیشرفت کشور رقم بخورد.

 

متن پیام جلیلی به شرح زیر است:

 

رئیس جمهور محترم کابینه خودشان را به مجلس معرفی کردند. امروز وظیفه همه ما این است که به پیشرفت کشور در چهار سال آینده، به دولت و به مجلس کمک کنیم.

 

همه مردم باید به دولت کمک کنند تا در چهار سال آینده پیشرفت کشور رقم بخورد.

 

رئیس جمهور محترم بر اجرای برنامه هفتم تاکید داشتند، این بسیار تاکید خوبی است چون برنامه هفتم امروز قانون کشور هم هست مورد وفاق است.

 

یکی از مهم‌ترین بحث‌هایی که در برنامه هفتم ذکر شده بحث رشد سالانه مشاغل، اصناف محترم، کارگران و کشاورزان ما هر کس از آن زاویه و وسعی که زاویه نگاه و وسعی که دارد خوب است به این مسئله توجه جدی داشته باشد.

 

باید برنامه را نگاه کنند، آن نکاتی که قوت دارد حتماً استقبال شود و  اگر نقاط نقصی وجود داره کمک شود که آن نقص‌ها برطرف شود. همینطور اگر خدای نکرده جایی در برنامه خطایی دارد همین امروز وقتش است که کمک شود و آن خطا تصحیح گردد و بیان شود.

 

ما هم به سهم خودمان در این زمینه سعی می‌کنیم ارزیابی‌هایی داشته باشیم و در اختیار دولت مجلس محترم قرار دهیم البته تصمیم با دولت و مجلس محترم در انتخاب وزرا است و آن‌ها تعیین کننده هستند؛ اما مردم هم می‌توانند در اینجا یک نقش بسیار پرشکوهی ایفا کنند.

 

ما اگر در دفاع مقدس موفقیتی داشتیم در مبارزه با کرونا موفقیتی داشتیم جایی بوده که مردم امدند و کمک کردند؛ در این مرحله همه با هم با یک نیک‌اندیشی و یک همکاری و همدلی انشالله به سمت پیشرفت کشور آن گونه‌ای که در تراز ملت ایران، در تراز ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی است که امروز کشور در اختیار دارد انشالله برویم.

منبع:عصرایران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا