اخبار روز

اگر حتی ورزشگاه هم نباشد، مسابقات قهرمانی پرسپولیس چه فایده ای دارد؟

پایین رفعت پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد شدید از وضعیت وخیم این باشگاه گفت: اگر این تیم حتی ورزشگاه اختصاصی نداشته باشد و مجبور شود برای بازی های خانگی به خارج از تهران سفر کند، قهرمانی پرسپولیس چه فایده ای دارد؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس از اینکه قهرمانان دو فصل اخیر فوتبال ایران به دلیل مشکلات زیرساختی نمی توانند میزبانی مسابقات خود را داشته باشند ابراز تاسف کرد.

پایان رفعت در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع لیگ برتر اظهار داشت: معمولا در پایان هر فصل در همه تیم ها جابه جایی بازیکن یا مربی صورت می گیرد که پرسپولیس از این امر مستثنی است. حکومت کند. نبود. به گزارش گاریدو، پس از جدایی چند بازیکن، باشگاه به جذب بازیکنان جدید پرداخته است و مدیران پرسپولیس همچنان در تلاش هستند تا چند بازیکن دیگر به این تیم اضافه کنند. البته این مربی از قبل نقاط قوت و ضعف تیمش را می شناسد و باید به گاریدو زمان دهیم تا ایده هایش را در پرسپولیس پیاده کند. او از فوتبال اروپا به کشوری آمد که فوتبالش از نظر ساختار و تجهیزات مشکل دارد و این مشکل می تواند کار گاریدو را پیچیده کند.

وی در ادامه تاکید کرد: موضوع مهم دیگر میزبانی پرسپولیس است و برای انجام بازی های خانگی خود باید تهران را ترک کند. این موضوع برای خیلی ها قابل درک نیست و واقعا خنده دار است که ما در پایتخت ورزشگاهی نداریم که پرسپولیس یا استقلال در آن بازی کنند. پرسپولیس در این سال ها چندین بار قهرمان شد. واقعا این قهرمانی ها چه فایده ای داشت؟ اگر خود پرسپولیس ورزشگاه 5 هزار نفری نداشته باشد این قهرمانی ها به چه دردی می خورد؟ این تیم چند دهه قدمت دارد، میلیون ها هوادار دارد و یکی از پرطرفدارترین تیم های جهان است، اما استادیوم ندارد.

رفعت همچنین خاطرنشان کرد: یک باشگاه ابتدا باید تمام ابزار و امکانات لازم را داشته باشد و سپس تیم داشته باشد. پرسپولیس در درآمدزایی مشکل دارد و همچنان زیر نظر دولت است. درآمد کمی که ایجاد می شود صرف جذب بازیکن و مربی می شود و بخشی هم به دلالان می رسد! این وضعیت سال هاست که تغییر نکرده و فوتبال ایران همچنان فوتبال آماتوری است. حالا گاریدو می خواهد در چنین فضایی کار کند و مطمئنا با چالش سختی روبرو خواهد شد.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در پایان گفت: فصل گذشته هواداران دلیل اصلی قهرمانی پرسپولیس بودند، اما حالا این تیم باید خارج از تهران بازی کند و این واقعا عجیب و غیر قابل باور است لیگ تا ببینیم چه می شود اما امیدوارم پرسپولیس در فصل جدید روزهای خوبی را ببیند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا