اخبار روز

اگر به ترامپ رای دهید ما به کابوس برمی گردیم/او یک ظالم کلاسیک است

مهر نوشت: رابرت دنیرو در برنامه تلویزیونی آمریکایی با بیل ماهر ظاهر شد و در مورد بازیگری، کارگردانی و رئیس جمهور بعدی ایالات متحده صحبت کرد.

به گزارش ددلاین، در جریان دیدار تلویزیونی رابرت دنیرو با بیل ماهر، مجری برنامه سعی کرد تعادلی بین صحبت در مورد تجارت نمایشی و مسائل سیاسی ایجاد کند. او با خواندن فهرستی از فیلم هایی که کار دنیرو در آنها موفق بوده، بر بزرگی این بازیگر تاکید کرد و از او پرسید که چگونه تصمیم می گیرد با کدام فیلم همکاری کند؟

دنیرو گفت: من احتمال آینده را می بینم. فیلم هایی هستند که از ابتدا با آنها ارتباط داشتم و فیلم هایی هستند که به نظرم شایسته بودند. فکر می‌کنم در مورد پیش‌بینی این موضوع، میانگین بسیار خوبی دارم. من فقط چیزهای خاصی را انتخاب می‌کنم که فکر می‌کنم خوب، خوب نوشته شده‌اند، هوشمندانه خلق شده‌اند یا به خوبی کارگردانی شده‌اند. به عنوان مثال، هر کاری که اسکورسیزی انجام دهد، من قطعا با او کار خواهم کرد.

وقتی از دنیرو پرسیده شد که آیا فیلمی وجود دارد که او از دست داده است، یک انتخاب شگفت انگیز داشت: سکوت بره ها. او گفت که نقش هانیبال لکتر به او پیشنهاد شده بود، اما پاسخ دادن به او زمان زیادی طول کشید و کارگردان جاناتان دمی به سراغ آنتونی هاپکینز رفت. البته پشیمان نیستم این چیزی است که اتفاق افتاده است.

وی در پاسخ به اینکه چرا دنیرو دو فیلم «چوپان خوب» و «داستان برانکس» را کارگردانی کرد اما ادامه نداد، گفت: کارگردانی یک فیلم کار زیادی می‌طلبد.

وی با تاکید بر اینکه از کار با غیر بازیگران لذت می برد، افزود: برای قانع شدن باید از دنیای بازیگری بیایند.

سوال بعدی این بود: آیا دنیرو 80 ساله می تواند ادامه دهد؟ و پاسخ این است: امیدوارم بتوانم. سرم خیلی شلوغه من به راهم ادامه می دهم زیرا می دانم که اگر ادامه ندهی، تلف می شوی و بدنت خشک می شود.

از آنجایی که دنیرو هم سن جو بایدن است، از او در مورد سن رئیس جمهور پرسیده شد که بسیار مهم است.

وی گفت: نکته اصلی این است که بایدن مخالف ترامپ است و ما می خواهیم در دنیایی زندگی کنیم که بتوانیم از آن لذت ببریم. اگر به ترامپ رای دهید، ما کابوس را زندگی خواهیم کرد. به بایدن رای دهید، زندگی به روال عادی بازخواهد گشت.

ماهر تلاش کرد تا دنیرو را در تحلیلی عمیق‌تر درگیر کند و این سوال را مطرح کند که چرا بسیاری از نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند ترامپ با اختلاف قابل توجهی پیروز خواهد شد. دنیرو گفت که نمی‌دانستم و افزود که از بایدن حمایت می‌کند زیرا نمی‌خواهد احساسی را که پس از انتخابات ۲۰۱۶ داشت، داشته باشد. این مرد یک هیولا است.

دنیرو در ادامه ترامپ را «یک آدم بد، شرور، نفرت‌انگیز» خواند و گفت: «من هرگز حاضر نیستم نقش او را به عنوان یک بازیگر بازی کنم.» در نیویورک، دنیرو از ترامپ دوری گزید و او را «دلقک» خطاب کرد. اما افزود: “او یک قلدر کلاسیک است.” او باید متوقف شود.

وی افزود: ترامپ موجودی ضداجتماعی، روان پریش و خودشیفته و خطرناک است.

ماهر تأکید کرد که مستبدان نیز باید خود را وقف کاری کنند که مردم آن را بپذیرند. او سپس در مورد طرح نیویورک برای استقرار گارد ملی در مترو پرسید که دنیرو از شنیدن آن متعجب به نظر می‌رسید و به ماهر پذیرفت که اگر چنین بود، باید گفت که چپ فاقد عقل سلیم و آن راست است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا