اخبار روز سینما

تغییر چهره سارا و نیکا، دوقلوهای سریال پایتخت + عکس

طبق اخبار شما نیوز به نقل از پی ام آپ؛ سارا و نیکا در سال 1993 برای زندگی به خارج از کشور رفتند. سارا و نیکا در سال 1990 با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسیدند. در این مدت سارا و نیکا در فضای مجازی با عکس های نامتعارف جنجال های زیادی در فضای مجازی ایجاد کردند. سارا و نیکا فرقانی بازیگران جوان و محبوب سریال پایتخت عکس های جدید خود را در خارج از کشور منتشر کردند. عکسی از سارا و نیکا دوقولوهای پایخت را در زیر مشاهده می کنید:

سارا و نیکا

سارا و نیکای از سریال پایتخت با آهنگ راستشو بخوای در ماشین به خوش و بش پرداختند و کلیپی هم گرفتند. به گزارش رکنا، در ویدئوی زیر سارا و نیکا فرقانی که در سریال پایتخت معروف شدند؛ حرکاتی موزون و شادی را با آهنگ دارمان به اسم راستشو بخوای انجام می دهند.

خانواده سارا و نیکا

پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و 15 سال در لیگ جوانان برای تیم های  عقاب و راه آهن  فوتبال بازی کردند و به دلیل تصادفی که در فوتبال داشتند دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه دهند و پس از مدتی خانواده فرقانی پس از اجرای فصل دو پایتخت در سال 1392 ، دختران دوقلوی خود را برای ادامه تحصیل به سوئد فرستادند و دختران را قادر به ادامه تحصیل در این کشور کردند.

شهرت سارا و نیکا

سارا و نیکا

اولین سری از سریال پایتخت در نوروز 90 از شبکه یک پخش شد، کم کم با فصل دوم، سوم و چهارم این بچه ها دیده شدند و معروف شدند، تنها تجربه جدی این دو خواهر با پایتخت بود. سارا و نیکی در این سریال نقش بچه های نقی معمولی را بازی می کنند.

سارا و نیکا چگونه وارد پایتخت شدند؟

سارا و نیکا

آقای رسول حاتمی با توجه به آشنایی خود با این خانواده در سریال دوباره زندگی آنها را برای بازی در سریال پایتخت به سیروس مقدم معرفی کرد و پس از تست هایی که در دفتر برزو نیک نژاد (فیلمنامه نویس) برگزار شد، برای نقش دوقلوهای پایتخت انتخاب شدند.

سارا و نیکا در مصاحبه های مختلف با رسانه ها همیشه به این سوال پاسخ می دادند که علاقه مند به بازیگری هستند اما هنوز تصمیمی نگرفته اند و می خواهند به تمرینات ادامه دهند. نیکا علاقه زیادی به دامپزشکی دارد و عکس های زیادی از سارا و نیکا در کنار سگ های مختلف منتشر شده است.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا