اخبار روز سینما

اگر این 17 میلیون نفر به جلیلی رای می دادند عاقل بودند؟/شک ندارم در بین رای دهندگان کسانی هستند که شما با تمام تحصیلاتتان به آنها دست نخواهید زد/در واقع امثال شما در نبود آرامش مقصر هستند. و آرامش در جامعه/باید دید شما عاقل هستید که با تعجب به وکیل پایه یک دادگستری جلوی چشم همسر و فرزندانش حمله کنید و کتک بزنید.

پایگاه خبری تحلیلی بازتاب آنلاین (rimino.ir):

پرویز پرستویی در واکنش به اظهارات مشاور سعید جلیلی نوشت که اگر این 17 میلیون نفر به آقای سعید جلیلی رای می دادند عاقلانه بود؟ جهل و بی منطقی 17 میلیون نفری که به آقا رای دادند. پزشکیان چگونه او را شناختی؟

او در این باره نوشت:

مهدی جمشیدی مشاور سعید جلیلی با بیان اینکه این 17 میلیون رای دهنده است پزشکیان هزینه هنگفت جهل سیاسی خود را بر بخش دیگر جامعه تحمیل کردند. فقط یک احمق می تواند به یک احمق دیگر رای دهد. این نوع دموکراسی شایسته یک کودک بی دلیل است…

جناب آقای مهدی جمشیدی، عضو هیئت علمی پژوهشی فرهنگی پژوهشگاه فرهنگ و جامعه شناسی انقلاب اسلامی که تنها سه سطر با عنوان تحصیلی ایشان فاصله دارد.

سوال: اگر این 17 میلیون نفر به آقای سعید جلیلی رای می دادند عاقل بودند؟ جهل و بی منطقی 17 میلیون نفری که به آقا رای دادند. پزشکیان چگونه او را شناختی؟ من شک ندارم که در میان رای دهندگان کسانی هستند که حتی با تمام تحصیلات خود نمی توانید آنها را لمس کنید. چرا به خودت اجازه میدی به 17 میلیون نفر توهین کنی؟ یکی یکی باهاشون حرف زدی؟

از جمله پزشکان، سیاستمداران، کارشناسان سیاسی و اقتصادی، روحانیون، معلمان، اساتید دانشگاه، کارمندان و کارگران، خانواده های شهدا و جانبازان، دانشجویان و هزاران انسان بزرگوار دیگر بودند و دکتر دکتر را شناختند. پزشکیان رای دادند و میلیون ها نفر تصمیم گرفتند به آقای سعید جلیلی رای بدهند.

این حق مردم است که شرکت کنند یا نه، این حق مردم است که به چه کسی رای دهند.

نباید به خودت اجازه بدی به 17 میلیون نفر توهین کنی.

آیا شما که در حوزه پژوهش فرهنگی، فرهنگ و اندیشه اسلامی و جامعه شناسی انقلاب اسلامی تحصیل کرده اید، احترام به تصمیمات و اعتقادات مردم را به شما یاد نداده اند؟

یا در درس اخلاق و معرفت و ادب و فرهنگ غایب بوده است؟

به راستی امثال شما مقصر عدم آرامش و پیشرفت جامعه هستند…

شما که از اسلام و انقلاب بدتان می آید به بازتاب آنلاین مردم احترام بگذارید نه توهین و تهمت!

شما و امثال شما که مدعی سربازی امام زمان هستید با این رفتار باعث شده اید که مردم دین خود را رها کنند و بمیرند و از اسلام دوری کنند!

با تفکراتت حتی مشاور خوبی برای آقای جلیلی هم نبودی!

از نظر آنها حتماً افراد عاقلی بوده اند که در مقابل چشمان همسر و فرزندانش با برق گرفتگی به وکیل پایه یک دادگاه حمله کرده و او را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار داده و کشته اند زیرا عکس آقای … پزشکیان به شیشه ماشینت چسبیده؟

شما باید از مردم عذرخواهی کنید و شروع به دعوا نکنید.

اگر گروهی متخصص دارید به بازتاب آنلاین مردم برای ایجاد آرامش و رفاه برای مردم شریف احترام بگذارید. در غیر این صورت نمک به زخم نپاشید و از توهین به مردم رنج دیده و مظلوم و شریف دست بردارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا