اخبار روز

واکنش تند پیشکسوت استقلال در رابطه با بازگشت مهاجم سابق این تیم!

به نقل از شمانیوز؛ به گزارش پی ام آپ، پیشکسوت استقلال واکنش شدیدی به بازگشت مهاجم سابق این تیم به جمع آبی ها داشت.

وقتی نکونام اعلام کرد اصحاب رسانه و تماشاگران می‌توانند در اولین تمرین استقلال حضور پیدا کنند، هواداران فوتبال خوشحال شدند و آن را نشانه خوبی از رابطه قوی استقلال با تماشاگران و حتی ارتباط قوی با رسانه‌ها دانستند. اما این خوشحالی کوتاه مدت بود و اتفاقات اولین دادگاه استقلال آنقدر تلخ و غیرمنتظره بود که همه را شوکه کرد. عکس هایی که بعد از ظهر چهارشنبه از تمرین استقلال منتشر شد و در فضای مجازی دست به دست شد، همه را از آینده استقلال ناامید کرد. فردی به نام «هانی کارده» که گفته می شد رابطه دوستانه خوبی با مدیران استقلال داشت، به تماشاگران استقلال حمله کرد و آنها را مورد ضرب و شتم قرار داد تا جایی که گفته شد پس از اعتراض تماشاگران به عملکرد کریمی، نکونام در حمایت از استقلال این تمرین را رها کرد. تماشاگران و اجازه نداد تمرین طولانی شود. همچنین روز جمعه سرمربی استقلال شخصا از هواداران آسیب دیده عذرخواهی کرد. اما اتفاقاتی که در اولین تمرین استقلال رخ داد نشان از سوء مدیریتی داشت که هواداران این تیم را ناامید کرد، به ویژه اینکه بنرهای حمایت از آقای رئیس در محل تمرین مکمل رفتار زشت اراذل و اوباش قتل عام به هواداران استقلال بود. . در خصوص تمامی مسائل پیش آمده با حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال گفت و گو کرده ایم.

در نخستین تمرین استقلال واقعاً اتفاقات نامطلوبی رخ داد. حضور تماشاگران و رسانه‌ها در تمرین استقلال در ابتدا به نظر خوشایند می‌آمد، اما متأسفانه بنابراین واقعه‌های نامطلوبی رخ داد و هواداران و بازیکنان متضرر شدند. نکونام به دلایلی تصمیم گرفت تمرین را ترک کند و این نشان می‌دهد که او به حفظ امنیت و سلامتی تماشاگران و بازیکنان اهمیت می‌دهد. این موضوع نشانگر این است که مدیریت قوی و دقیق در مواجهه با شرایط ناامنی و تنش‌های موجود در فضای ورزشی بسیار مهم است.

در خصوص بنرهای حمایتی آقای رئیس که در محل تمرین قرار گرفته بودند، باید گفت که هرگونه رفتار زشت و اوباشی قابل قبول نیست و باعث نارضایتی و از دست دادن اعتماد هواداران و بازیکنان می‌شود. این مسئله نشانگر اهمیت دقت در انتخاب افرادی است که در فضای ورزشی حضور دارند.

در پایان، همکلامی با حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال می‌تواند در بررسی وضعیت موجود و ارائه راهکارهایی برای بهبود مدیریت و وضعیت تیم موثر باشد.

دو نفر از همرزمانم هم در تمرین کتک خوردند.

حسن روشن که اتفاقات تمرین استقلال را ناشی از سوء مدیریت باشگاه می‌داند، مشکلات را این‌طور توضیح می‌دهد: «دو نفر از رفقای من که از اهواز آمده‌اند و به تمرین استقلال رفته‌اند، متأسفانه آنها هم بی‌دلیل کتک خوردند. من معتقدم بروز چنین مشکلاتی ناشی از بی ثباتی مدیریتی است، پای کریمی لیز می خورد و معلوم نیست در استقلال می ماند یا نه، این بی ثباتی ها باعث ایجاد چنین مشکلاتی می شود، خیلی خوب بود که نکونام تصمیم به باز شدن گرفت. تمرین را به هواداران برسانیم، وقتی بازی می‌کردیم، دو سه هزار نفر به تمرین می‌آمدند و از ما حمایت می‌کردند، حتی اگر باختیم، نمی‌دانم چرا باید چنین اتفاق تلخی در تمرین استقلال رخ دهد. آیا این به گردن کلفت نیاز ندارد. فوتبال نیاز به تفکر خوب و مدیریت بالا دارد.» به نظر من این افراد خط و نشان کشیدند و می خواستند به استقلال حمله کنند.

منصوریان هم با بنر خراب شد

عبارت «جان نثار» روی بنر حمایت از کریمی در ذائقه مردم فوتبال تاثیر بدی گذاشت و کار او را غیرحرفه ای دانستند. روشن درباره چنین اتفاقی می گوید: “نمی توانم بگویم که این کار به خواست خود کریمی انجام شده است. چون ممکن است کار تملق اطرافیان کریمی باشد. اما در زمان منصوریان من رئیس آکادمی استقلال شدم. به آکادمی رسیدم، دیدم بنر حمایتی خیلی بزرگی برای منصوریان زده اند، گفتم فوراً بگوید این بنر را بردارید و احساسم این است که بنرهای حمایت از منصوریان را خراب کرده است.

کریمی باید منتظر تغییر شبانه باشد

پیشکسوت استقلال توصیه ای به مدیرعامل استقلال دارد: به کریمی توصیه می کنم اول پاهایش را سفت کند و بعد کاری که می خواهد انجام دهد، اگر کریمی مطمئن نیست که بماند، قدمی نگذارد، حتی نباید گام بردارد. بیا به یک “من با نکونام موافقم. کریمی زحمت میکشه و هر کاری از دستش برمیاد انجام میده، شاید شب عوض بشه، پس چیکار کنه؟ اگه شب آجورلو نمیگرفتن، ممکنه همین کارو کنه با کریمی”

سامره صلاحیت نظارت و سرپرستی بر استقلال را ندارد

حسن روشن با شنیدن اینکه علی سامره گزینه سرمربیگری استقلال است گلایه بیشتری کرد و گفت: “اگر علی سامره بیاید جلوی استقلال می ایستم و هیچ وقت طرفدار این تیم نمی شوم. ثمره سلامت کاری ندارد. باید یادش باشد که چه کاری انجام می دهد.” کاری که چند سال پیش در آکادمی استقلال انجام داد و صلاحیت سرمربیگری استقلال را ندارد، برعکس رضا حسن زاده پسر سالمی است و می تواند از عهده پست سرمربیگری برآید.

حسن روشن، پیشکسوت باشگاه استقلال، بعد از شنیدن اینکه علی سامره به‌عنوان گزینه سرپرستی تیم مطرح شده است، شاکی و ناراحت شد. وی اظهار داشت: “اگر علی سامره به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شود، من حمایتی از این تیم نخواهم کرد و جلویش را خواهم گرفت. سامره صلاحیت سرپرستی استقلال را ندارد و در آکادمی استقلال چه کار کرده است؟ برعکس، رضا حسن‌زاده پسری سالم است و به خوبی می‌تواند از پست سرپرستی برآید.”

این بیانات نشان می‌دهد که حسن روشن از توانایی علی سامره در سرپرستی تیم استقلال شک دارد و به نظر او رضا حسن‌زاده صلاحیت لازم را برای این پست دارد. وی همچنین بر اهمیت تجربه و سوابق قبلی افرادی که در این پست قرار می‌گیرند، تأکید کرده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا