اخبار روز سینما

اکران فیلم های جشنواره فجر در ۲ سالن سینما در رشت + اطلاعات خرید بلیت

امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: چهل و دومین جشنواره گیلان در سینماهای ۲۲ برگزار می شود. بهمن و سپیدرود رشت 16 تا 22 بهمن ماه صورت می گیرد.

پی ام آپلود چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر امسال به صورت همزمان در دو سینمای رشت اکران می شود.

جلسه هماهنگی برگزاری همزمان چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر در استان امروز (دوشنبه 18 اسفند) برگزار شد. بهمن 1402) با حضور نمایندگان نهادها و سازمان های شرکت کننده، مدیران دو سینمای رشت و به ریاست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار شد.

امیرحسین طاهری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در این نشست اظهار داشت: چهل و دومین جشنواره گیلان در سینماهای 22 برگزار می شود. بهمن و سپیدرود رشت 16 تا 22 بهمن ماه صورت می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد با هم افزایی سازمان ها و نهادهای مشارکت کننده شاهد مشارکت پرشور علاقمندان به عرصه فیلم باشیم.

طاهری جشنواره جهانی فیلم فجر را فرصتی برای علاقمندان به هنر هفتم دانست تا از جدیدترین تولیدات این حوزه دیدن کنند و گیلان نیز امسال میزبان این رویداد است.

فاطمه فروتن سرپرست معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز از تمهیدات برگزاری همزمان چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر در استان بیان خبر داد.

اپراتور سینما 22 بهمن و سپیدرود رشت نیز در این نشست به بیان دیدگاه های خود برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد پرداخت.

سامانه های فروش بلیت سینماهای مردمی چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح امروز آماده ارائه خدمات به مخاطبان این رویداد است.

بر اساس اعلام دبیرخانه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، چهار سامانه iticket.ir، irantic.com، cinematicket.org و gisheh7.ir امسال مسئولیت فروش بلیت جشنواره را بر عهده خواهند داشت. امروزه با مراجعه به این پلتفرم ها می توانید بلیط را به صورت آنلاین خریداری کنید.

چهل و دومین جشنواره جهانی فیلم فجر از ساعت 12 تا 22 بهمن در ماه 1402 به سرپرستی مجتبی امینی انجام می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا