به گزارش بازتاب آنلاین آنلاین، این خبر را حبیب اسماعیلی تهیه کننده سینما و مدیر پخش رسانه ای فیلمسازان مولود اعلام کرد. یکی یکی از دلایل اصلی رونق اکران فیلم، تنوع سبد اکران است. همه فیلم‌ها در ژانرهای مختلف باید در سینمای ایران به نمایش درآیند تا مخاطب بتواند فیلم مورد علاقه خود را انتخاب کند و به فیلمسازان نیز فرصت داده شود تا خود را در معرض قضاوت مخاطب تصور کنند.

وی با اشاره به اهمیت سینمای اجتماعی و لزوم قدردانی از این سینما در زمان اکران، ادامه داد: فیلم «سه جلدی» یکی یکی از متنوع ترین فیلم های سال های اخیر در ژانر سینمای اجتماعی است که نه تنها تنوع در سبد اکران را تضمین می کند، بلکه به موضوعات مهم جامعه ایران نیز می پردازد.

اسماعیلی ادامه داد: پس از برنامه ریزی فیلم «سه جلد» از نیمه دوم آبان«ماه» در سینماهای سراسر کشور اکران می شود و امیدواریم با استقبال مخاطبان مواجه شود.

فیلم سه جلدی با حضور بازیگرانی چون باران کوثری، زنده آتیلا پسیانی، شاهرخ فورتونیان، رویا جواد نیا، یسنا میر طهماسب، سولماز غنی، سارا توکلی، آیناز کرمانی و الهام شعبانی کلید خورد.

در خلاصه داستان این فیلم چنین به نظر می رسد یکی از نمایشنامه‌های آتیلا پسیانی قبل از مرگش می‌گوید: مینو ناخودآگاه رازی را با خود حمل می‌کند که در تمام زندگی‌اش باعث ترس و تردید او شده است. او تصمیم سختی می گیرد تا از شر این راز خلاص شود.

بازیگران فیلم سه جلدی محصول 1401 نویسنده و کارگردان: مهدی اسماعیلی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر صرافها، منشی صحنه: ماه گل کرامتی، فیلمبردار: علی تبریزی، دستیار دوربین اول: محمدرضا خلج زاده، دکور و طراح صحنه و لباس: امیرحسین دوانی، طراح گریم: ایمان امیدی، صدابردار: امین میرشکاری، صدابردار: لیلا ملکی، تدوین: عماد خدابخش، عکاس: زهرا مصفا، مدیر تولید: منصور غضنفری، مدیر طراحی: مهدی سلیمانی، مشاور کارگردان: کمال تبریزی، طراح گرافیک و مدیر لوگو: مهرداد موسوی، روابط عمومی: علی زادمهر، تهیه کننده: محمد آفریده، سرمایه گذار: مرتضی حسنی عادلیان. پخش: رسانه فیلمسازان مولاد.

فیلم سه جلد اولین تجربه کارگردانی مهدی اسماعیلی است.




اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما