اخبار روز سینما

اکران عالی فیلم بعد از 6 سال; با حضور ستاره WWE و استاد هنرهای رزمی!

گزارش کردن خبر قرمزقرار بود سیلوستر استالونه و جکی چان روی یک فیلم اکشن با هم کار کنند که در ابتدا نام آن بود. “بغداد” منصوب شد؛ پروژه ای که بعدا “پروژه X – کشش یا پروژه X – اصطکاک” نام را تغییر داد. اما پس از خروج سیلوستر استالونه از فیلم، جان سینا جای او را گرفت و نام فیلم دوباره تغییر کرد. «اصنافو» منصوب شد

فیلمبرداری و اکران این فیلم نیز با مشکلات زیادی روبرو بود. پس از توقف فیلمبرداری به دلیل شیوع ویروس کرونا، محصول نهایی به دلیل قوانین سختگیرانه سانسور در چین متوقف شد. این فیلم توسط اسکات واگ کارگردانی شده است. فردی که فیلم می گیرد “قانون ارزش” و “نیاز به سرعت” کارگردانی نیز کرده است

اکران فیلم عالی پس از 6 سال / ستاره بزرگ WWE با استاد هنرهای رزمی!

همه این اتفاقات باعث شد که بسیاری از طرفداران فیلم و سریال به کلی این فیلم را فراموش کنند، اما فقط یک تغییر نام دیگر لازم بود تا دوباره توجه زیادی به این فیلم جلب شود. بله، نام این فیلم دوباره به آن تغییر یافت “هیت پنهان” نام را تغییر داد. با این حال، با نگاهی به تریلر این فیلم، می بینید که این فیلم شگفت انگیز خواهد بود!

جکی چان و جان سینا در کنار هم

جان سینا بدون شک یکی از بهترین ورزشکاران جهان است. به لطف شخصیت کاریزماتیک و بازی های باورنکردنی خود، او به یکی از بزرگترین سوپراستارهای کشتی کج و WWE تبدیل شد.

جان سینا پس از بازنشستگی از کشتی، تصمیم گرفت وارد هالیوود شود و با ایفای نقش در فیلم های مختلف به موفقیت های زیادی در این زمینه دست یافت و به شهرت رسید. حتی در حال حاضر، طرفداران مشتاقانه منتظر فیلم جدید او با جکی چان هستند.

بازیگر سینما، بازیگر سینما “x سریع” و یکی از بزرگترین استادان هنرهای رزمی، در اولین تریلر فیلم “هیت پنهان” حضور دارند با توجه به این تریلر به نظر می رسد این فیلم حاوی صحنه های اکشن زیادی خواهد بود.


 

جان سینا در گذشته گفته بود که همکاری با جکی چان یکی از بهترین تجربیات زندگی او بوده است. این مبارز، بازیگر و رپر بزرگ در سال 2020 گفت:

کار با جکی چان واقعا هیجان انگیز و یکی از بهترین تجربیات زندگی من بود. واقعا فوق العاده بود من از او چیزهای زیادی یاد گرفتم، حتی بیشتر از آن چیزی که او فکر می کند.

مشکلات «هوئلگا اوکولتا» برای اکران در سینما

جکی چان در ابتدا قرار بود در این فیلم با سیلوستر استالونه ایفای نقش کند، اما استالونه به خاطر این فیلم مجبور به کناره گیری شد. “کرید 2” برای حضور “هیت پنهان” جان سینا جای او را گرفت. به زودی فیلمی را خواهیم دید که در آن جکی چان با سوپراستار WWE ظاهر می شود.

اکران عالی فیلم بعد از 6 سال / ستاره بزرگ WWE با استاد هنرهای رزمی!

با این حال، حتی پس از گذشت چندین سال از شروع پروژه، هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار اعلام نشده است. نام این فیلم بارها تغییر کرد و در نهایت به “هیت پنهان” نامگذاری شد این پروژه برای اولین بار در سال 2018 عمومی شد.

سال 2018 درست قبل از افزایش محبوبیت جان سینا در دنیای سینما و سریال بود. از جمله فیلم هایی که جان سینا در آنها حضور داشت می توان نام برد “جوخه انتحاری”، “تبدیل”، “بامبل” و نهمین فیلم از مجموعه فیلم. “سریع و خشن” فوق الذکر.

اکران فیلم عالی پس از 6 سال / ستاره بزرگ WWE با استاد هنرهای رزمی!

در زمان فیلمبرداری این فیلم، چین و آمریکا با یکدیگر مشکل داشتند و این موضوع در مورد تیراندازی به فیل ها بود. “هیت پنهان” اثرات زیادی داشت. اگرچه هنوز تاریخ دقیق اکران این فیلم اعلام نشده است، اما به نظر می رسد این اتفاق در اواخر سال 2023 رخ دهد.

در نهایت تریلر اولیه فیلم. “هیت پنهان”، نوید یک فیلم جذاب و مهیج را می دهد; فیلمی که باید بعد از 6 سال اکران شود.

ادامه مطلب

  • بزرگترین قهرمانان تاریخ WWE; از جان سینا تا رومن رینز
  • ترسناک ترین لحظه جان سینا در دبلیو دبلیو ای / بدترین تجربه قهرمان چه بود؟
  • بزرگترین دستگیری های تاریخ WWE / از جان سینا تا بابی لشلی!
  • کپی جذاب ترین صحنه فیلم پتان از فیلم جکی چان

اکران فیلم بزرگ بعد از 6 سال; با حضور ستاره WWE و استاد هنرهای رزمی! اولین بار در سرخ نیوز پدیدار شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا