اخبار روز سینما

اکران «روزی رزگاری آبادان» و «روایت ناتمام سیما» یک هفته به تعویق افتاد محسن تنابنده و فاطمه معتمدآریا بعد از انتخابات می آیند.

اکران دو فیلم «روزی روزی آبادان» و «روایت ناتمام سیما» به دلیل تقارن با روزهای منتهی به انتخابات به تعویق افتاد. این دو فیلم قرار بود امروز چهارشنبه ششم اکران شوند. تیر روی پرده می رود، اما اکنون نمایش آن به 13 جولای موکول شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین، روز گذشته مدیر دفتر پخش خانه فیلم اعلام کرد که ساخت فیلم «روزی روزی آبادان» به دلیل گرمای انتخابات به مدت یک هفته به تعویق افتاده و این اقدام به نفع این فیلم خواهد بود. حالا در خبر جدید اعلام شده، «روایت ناتمام سیما» با یک هفته تاخیر اکران می شود.

«روزی روزی آبادان» به کارگردانی حمیدرضا آذرنگ و تهیه کنندگی عبدالله اسکندری و علی اوجی در سال ۱۳۹۸ با بازی فاطمه معتمدآریا و محسن تنابنده تولید شد و پس از چهار سال اکران می شود.

«ماجرای ناتمام سیما» به کارگردانی علیرضا صمدی محصول 1401 با بازی حامد کمیلی، آزاده صمدی، مهران احمدی، مسعود کرامتی، مریم سعادت و …

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا