اخبار روز سینما جهان

اکران حداکثر ۳ فیلم مارول در سال/ دیزنی قصد کاهش دارد

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، باب ایگر گفت که قصد دارد تعداد فیلم های مارول را کاهش دهد و آن را به حداکثر 3 فیلم در سال برساند. او اظهار داشت که این بخشی از استراتژی کلی دیزنی برای تمرکز بر کیفیت با کاهش خروجی است.

وی با تاکید بر اینکه آرام آرام از حجم تولید کاسته می شود، گفت: احتمالا به جای تولید 4 سریال در سال، باید به سمت تولید 2 سریال در سال برویم و خروجی فیلم هایمان از 4 فیلم در سال به 2 یا شاید برسد. حداکثر 3 فیلم.” كاهش دادن. وی تاکید کرد که تمام تلاش خود را برای این تولید می گذارند.

مهر وی نوشت: وی افزود: در حال حاضر 4 فیلم از مارول برای اکران در سال 2025 برنامه ریزی شده است که از آن جمله می توان به «کاپیتان آمریکا: دنیای شجاع جدید»، «صاعقه»، «چهار شگفت انگیز» و «بلید» اشاره کرد. به این ترتیب، اکران «بلید» که آخرین فیلم در حال تولید است، احتمالاً به سال 2026 خواهد رسید. مارول فیلم های خوبی برای سال 2025 دارد و پس از آن به سراغ Avengers بیشتری می رویم.

ایگر همچنین با اشاره به برنامه‌های دیزنی برای فیلم بعدی Toy Story و Inside Out 2 در تابستان امسال، گفت که دیزنی بیشتر بر روی دنباله‌ها تمرکز خواهد کرد تا نسخه اصلی، و گفت که ارزش فیلم‌ها بیشتر است زیرا شناخته شده هستند و هزینه کمتری برای ورود به بازار دارند. .

چندی پیش، ایگر گفت که باور نمی‌کند «خستگی ابرقهرمانی» رخ داده باشد و اصرار داشت که موفقیت 33 فیلم اول مارول که حدود 30 میلیارد دلار در گیشه به دست آوردند، تصادفی بوده است. نبود.

«ددپول و ولورین» تابستان امسال اکران می شود و انتظار می رود یکی از پرفروش های سال باشد. «Captain America: Brave New World»، «Thunderbolt» و «Fantastic Four» دیگر فیلم های ابرقهرمانی مارول هستند که امسال در سینماها اکران می شوند.

در حالی که «نگهبانان کهکشان 3» در سال 2023 نزدیک به 850 میلیون دلار در سرتاسر جهان فروخت، دیگر فیلم‌های اخیر مارول، از جمله «مرد مورچه‌ای 3»، «ثور: عشق و تندر» و «مارولز» در گیشه موفق نبودند.

در دسامبر 2009، شرکت والت دیزنی مارول اینترتینمنت را به قیمت 4 میلیارد دلار خریداری کرد.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا