اخبار روز

اکبری: کل کابینه دولت رئیسی را حفظ می کنم/زرآبادی: زندانیان سیاسی را آزاد می کنم/سبحانی: از مشکلات کشور خبر دارم/ قامت ناظمی اردکانی به میکروفن نرسید

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، احمد اکبری نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری و مشاور معاون اول رئیس جمهور احمدی نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: برادران و خواهران معتقدم که انجام یک رسالت بزرگ در علاقه همه مردم . اکنون جمهوری اسلامی برای حل مشکلات کشور تلاش می کند، اما دست های پنهان این تورم را بر کشور تحمیل کرده است.

وی گفت: این فشار اقتصادی را برمی داریم و دست کسانی را که این فشار را به مردم وارد کرده اند قطع می کنم. اگر من رئیس جمهور شوم، همه اعضای کابینه ریاست جمهوری را حفظ خواهم کرد.

اکبری در ادامه تصریح کرد: آینده مردم ایران در درون ماست. ما می خواهیم مردم ایران قدرتمند و ثروتمند باشند و این هدف و رسالت من است. زنده باد جمهوری اسلامی، زنده باد ایران.

زرآبادی: آزادی زندانیان سیاسی یکی از برنامه های من است

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، حمیده زرآبادی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: مرحوم اعظم طالقانی و زهرا شجاعی را به یاد دارم که سعی داشتند شورای نگهبان را به عنوان یک شخصیت سیاسی تعبیر کنند، این دو نفر نیستند. در بین ما .” . اما ما شاهد نتیجه تلاش آنها هستیم. امیدوارم مردم کشورم یک زن را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنند.

وی افزود: تغییر سیاست خارجی از انزوا طلبی و ترس به دیپلماسی جسورانه، انتقال کار به نیروهای توانمند و شجاع، طرفداری از سیاست تنش زدایی، شایسته سالاری و شایسته سالاری حاکم و رفع سایه نظامیان در انتصابات با هدف بهبود شرایط بهبود زندگی مردم، افزایش قدرت خرید مردم، اصلاح رویکرد اقتصادی، بازگرداندن نیروهای مسلح به موقعیت های خود، اجازه فعالیت آزادانه احزاب و رسانه ها از جمله راهبردهای من است.

زرآبادی ادامه داد: آزادی زندانیان سیاسی و جذب ایرانیان خارج از کشور نیز از برنامه های من برای ریاست جمهوری است.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کابینه از بین همه مردان و زنان شایسته فارغ از گرایش انتخاب می شوند و امیدوارم توسعه و افتخار برای ایران رقم بخورد.

من از مشکلات جدی پیش روی کشور آگاه هستم

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، حسن سبحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: از مشکلات جدی پیش روی کشور واقف هستم و از آثار منفی فرسودگی اجتماعی آگاهم. عواقب آن در شرایط کنونی و در دهه آینده، تنها راه مسالمت آمیز برای اجرای حداقل تمامی اصول قانون اساسی است.

یکی از اعضای مجلس ادار اظهار داشت: طی یک برنامه میان مدت منضبط و نفس گیر، ابتدا نرخ رشد تخریب را که منجر به عدم تعادل موجود می شود، کاهش داده و سپس کنترل می کنم. چنین دستاوردی نمی تواند موضوع تبلیغ باشد، بلکه می تواند زمینه ساز انعطاف در سیاست و سرمایه گذاری، رونق و توسعه اقتصادی و امید و نشاط اجتماعی باشد.

وی تصریح کرد: رواج عدم تعادل های گسترده و عمیق در عرصه های مختلف امور کشور و عدم سازماندهی میان مدت آنها، شرایط نامناسب و قرون وسطایی اقتصاد، تغییر نسل جمعیت و تجربه فرهنگ های مختلف، اجتماعی و رویکردهای سیاسی نسبت به رویکردهای قبلی نسل ها محصول ناگزیر هستند رویکردی در اداره امور کشور که از طریق آن مسئولیت اجرای قانون اساسی توسط رؤسای جمهور و تحت تأثیر مسئولیت رئیس قوه مجریه آنها ایجاد شد.

سبحانی خاطرنشان کرد: بی توجهی به اجرای نظام مند قانون اساسی با تامین رضایت مردم در ابعاد مختلف زندگی که ترجمه دقیق امنیت اقتصادی است، آسیب جدی به امنیت ملی وارد کرده است.

اکبری: کل کابینه دولت رئیسی را حفظ می کنم/زرآبادی: زندانیان سیاسی را آزاد می کنم/سبحانی: از مشکلات کشور خبر دارم/ قامت ناظمی اردکانی به میکروفن نرسید

ناظمی اردکانی: برای تامین هزینه های زندگی یک خانواده به دنبال شیفت هستیم

به گزارش خبرگزاری بازتاب آنلاین، محمد ناظمی اردکانی یکی از اعضای کابینه دولت احمدی نژاد گفت: کشور در چهار دهه گذشته فراز و نشیب هایی را پشت سر گذاشته است و من بر اساس ادبیات خودشان این را می گویم انشاالله. دوره اداری 1392 تا 1400 دیگر تکرار نمی شود.

وی افزود: در یک دولت مترقی و خدمتگزار باید نقشه راه داشته باشیم، باید در نظام حکمرانی کشور تحول ایجاد شود، شفافیت و قانون مداری باید با جدیت تمام رعایت شود.

ناظمی اردکانی همچنین تصریح کرد: در دولت مترقی و خدمتگزار، تلاش می کنیم تا یک شیفت کاری به اندازه ای باشد که بتواند معیشت یک خانواده را پوشش دهد.

لازم به ذکر است که قد ناظمی اردکانی به میکروفن ها نمی رسید به همین دلیل ماموران اجرایی وزارت کشور چهارپایه ای زیر پای وی قرار دادند.

27215

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا