مارک آلمان، تحلیلگر مشهور اپل، تاریخ انتشار اولین موج از قابلیت های هوش مصنوعی اپل را اعلام کرد. به گفته وی، iOS 18.1 با ویژگی های هوش مصنوعی جدید در تاریخ 28 اکتبر (7) منتشر خواهد شد. آبان) منتشر می شود.

گزارش جدیدی از مارک گارمن تاریخ احتمالی انتشار اولین موج از ویژگی های هوش مصنوعی اپل را برای کاربران نشان می دهد.

به گزارش زومیت، مارک آلمان ادعا می کند که اپل در تاریخ 28 اکتبر (7 ژوئن) راه اندازی می شود. آبان) iOS 18.1 را با اولین موج از ویژگی های هوش مصنوعی هوشمند اپل برای همه کاربران عرضه خواهد کرد.

اگر ادعای آلمان درست باشد، با پیش‌بینی‌های قبلی مبنی بر عرضه iOS 18.1 در اواسط اکتبر (اواخر 2019) مغایرت خواهد داشت. مهر) آیا گارمان این تغییر رویه را به دلیل تمایل اپل برای اطمینان از کیفیت محصول نهایی در نظر گرفته است. تاخیر انتشار می تواند به اپل زمان بیشتری برای رفع اشکالات احتمالی نرم افزاری بدهد و ظرفیت سرورهای ابری خود را برای رسیدگی به حجم بالای درخواست های میلیون ها کاربر افزایش دهد.

برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی که انتظار می‌رود در iOS 18.1 در دسترس کاربران قرار گیرد به شرح زیر است:

  • ابزار نوشتن
  • رابط دستیار سیری جدید
  • خلاصه اطلاعیه ها
  • عملکرد ایجاد حافظه در برنامه عکس
  • عملکرد پاکسازی در برنامه عکس

برخی از ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی در به روز رسانی های آینده به آیفون اضافه خواهند شد. انتظار می‌رود iOS 18.2 بالاخره ویژگی‌های Genmoji و Image Playground و همچنین ادغام ChatGPT با سیری را برای کاربران آیفون به ارمغان بیاورد.

انتظار می رود iOS 18.3 و iOS 18.4 در اوایل سال 2025 منتشر شوند و ویژگی های پیشرفته ای را به سیری اضافه کنند.

انتظار می‌رود اپل تمام ویژگی‌های هوشمند اپل را تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ و قبل از رونمایی از iPhone SE 4 برای کاربران عرضه کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما