اپل با آیفون ۱۶ چقدر پول به جیب می‌زند؟

اپل با آیفون ۱۶ چقدر پول به جیب می‌زند؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دیجیاتو، «مینگ چی کو»، تحلیل‌گر مطرح محصولات اپل، گفته است احتمالاً ۸۹ میلیون دستگاه از سری آیفون ۱۶ در سال ۲۰۲۴ به فروش خواهد رسید؛ رقمی که به ۹۱ میلیون دستگاه فروخته‌شده در نسل قبلی نزدیک است.
 «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، مدعی است آیفون ۱۶ پرو قیمت پایه ۹۹۹ دلاری نسل قبلی را حفظ خواهد کرد؛ این قیمت پایه از سال ۲۰۱۷، زمان معرفی آیفون X، تغییر نکرده است.
افزایش عرضه تعداد دستگاه‌های آیفون ۱۶ در ماه‌های اولیه

اپل در ماه‌های ابتدایی ازجمله سپتامبر (شهریور و مهر ۱۴۰۳)، نسبت به سال قبل گوشی‌های بیشتری از سری آیفون ۱۶ به بازار و فروشگاه‌ها عرضه خواهد کرد. در سال گذشته، مشکلات زوم ۵ برابری آیفون ۱۵ پرو مکس عرضه این سری را دچار مشکل کرده است. اما حالا این معضل برطرف شده؛ به همین دلیل تعداد گوشی‌های آیفون ۱۶ بیشتری در بازه زمانی کوتاه‌تر به دست خریداران می‌رسد.
تبلیغ
هم هتل قسطیه، هم پرواز – سفرت رو عقب ننداز!
رزرو قسطی
yn-ad

به نظر می‌رسد اپل ۱۵ تا ۱۷ میلیون دستگاه را برای دوره پیش‌سفارش در نظر گرفته است. همچنین براساس پیش‌بینی‌ها، احتمالاً آیفون ۱۶ پرو مکس با سهم ۳۸ درصدی از کل فروش محبوب‌ترین مدل خواهد بود. بعد از نسخه پرو مکس، آیفون ۱۶ پرو با ۳۰ درصد در رتبه دوم و نسخه‌های استاندارد و پلاس نیز به‌ترتیب با سهم ۲۶ و ۶ درصدی در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.

اپل قرار است است امروز، دوشنبه ۱۹ شهریور، ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران از سری آیفون ۱۶ و محصولات جدید دیگرش رونمایی کند. هوش مصنوعی و تراشه‌های A ۱۸ نیز احتمالاً از نکات کلیدی سخنرانی مراسم رونمایی اپل خواهند بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما