اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

اپلیکیشن شبکه اجتماعی BeFake معرفی شد. با هوش مصنوعی از واقعیت فاصله بگیرید

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

اپلیکیشن جدید شبکه اجتماعی BeFake AI با ایده ای مخالف اپلیکیشن BeReal معرفی شد. سازنده این پلتفرم به شما این امکان را می دهد که به راحتی تصاویر خود را با استفاده از هوش مصنوعی دستکاری کنید. آنها می گویند واقعیت این است که بسیاری از لحظات زندگی ما جذابیت خاصی ندارند، پس چرا از این فناوری برای ایجاد تصاویر جعلی استفاده نکنیم؟

Alias ​​Technologies برنامه جدیدی به نام BeFake ایجاد کرده است که مشابه پلتفرم محبوب نسل بعدی Z BeReal عمل می کند، اما ایده بسیار متفاوت است. این شبکه اجتماعی می گوید به جای اینکه سعی کند همه چیز را در عکس های شما بی نقص جلوه دهد، از هوش مصنوعی برای ایجاد تغییراتی که می خواهید در عکس های شما استفاده می کند.

BeFake، درست مانند BeReal، یک نوتیفیکیشن در روز برای شما ارسال می کند و زمان کمی برای گرفتن عکس از خود برای ارسال پست دارید. اما پس از آن می توانید این عکس را با هوش مصنوعی تغییر دهید. برای مثال می توانید پس زمینه محیط را تغییر دهید و به طبیعت زیبا یا حتی دنیای فانتزی فیلم و کتاب بروید. با این فناوری حتی می توانید لباس و رنگ موهای خود را تغییر دهید یا عکس خود را به یک سبک هنری خاص تبدیل کنید.

BeFake می‌خواهد اشتراک‌گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی را آسان‌تر کند

کریستن دورمونت، مدیر عامل Alias ​​می گوید که این اپلیکیشن برای رفع موانع ارتباط انسانی ایجاد شده است. او معتقد است که هوش مصنوعی می تواند شبکه های اجتماعی را دموکراتیزه کند و استرس و فشاری را که بسیاری از افراد هنگام ارسال محتوا در این پلتفرم ها تجربه می کنند، کاهش دهد.

Dormant می گوید ایده ارسال تصاویر خام و واقعی از زندگی روزمره جالب بود، اما ایده او بسیار متفاوت است: “مردم برای الهام گرفتن به رسانه های اجتماعی نگاه می کنند و می خواهند بهترین های خود را آنلاین نشان دهند، و BeFake به کاربران اجازه می دهد از هوش مصنوعی استفاده کنند. تا به لحظه لحظه زندگی خود اضافه کنند و خلاقیت خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه می توانید به وب سایت آن مراجعه کنید.

منبع: دیجیتال

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان اپلیکیشن شبکه اجتماعی BeFake معرفی شد. با هوش مصنوعی از واقعیت فاصله بگیرید

که در تاریخ 2023-08-22 22:18:13 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است
به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا