پس از انتشار پاسخ صداوسیما به اخبار برخی رسانه ها مبنی بر میزان بینندگان این رسانه ها، محسن برمهانی، قائم مقام سیما در مورد نظرسنجی اخیر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محسن برمهانی با اشاره به نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که با همکاری وزارت علوم در خصوص «وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه‌های دولتی» انجام شد، گفت: بخشی از آن به گذراندن اوقات فراغت و گذراندن اوقات فراغت پرداخته است. وی گفت: در یک نظرسنجی معتبر از دانش آموزان پرسیده شد که اوقات فراغت خود را چگونه می گذرانند. نمی گوید که شما شنونده رادیو هستید یا نه. در این نظرسنجی، پادکست ها بالاتر از تماشای فیلم قرار گرفتند. 18 درصد گفتند که فیلم و سریال تماشا می کنند.

وی ادامه داد: از 18 درصد آنها پرسیده شد که کجا فیلم و سریال می بینند. طبیعی است که بگوییم از اینترنت دانلود می کنیم و آن جواب اول بود و پاسخ چهارم صدا و سیما و این هم طبیعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، برمنی در خبرگزاری فارس گفت: همین مرکز در. فروردین نظرسنجی انجام شد و نتیجه این شد که بیننده صداوسیما 69.2 درصد است. چرا این موضوع پررنگ نمی شود اما سریالی که دانش آموزان در آن با عنوان «بیمهتابی صداسیما» دیده می شوند برجسته شده است؟ ما معتقدیم جریان خاصی وجود دارد که صدا و سیما را با دیدگاه و جهت گیری خاصی نقد می کند.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما