اخبار روز

اوکراین بار دیگر در مقابل روسیه کم آورد! / شکست ضد حمله اوکراین به گفته پوتین!

مدت هاست که اوکراین و روسیه در کش مکش با هم هستند. اوکراین که به تازگی روسیه را تهدید کرده بود گویا شکست خورده و پوتین از شکست ضد حمله اوکراین خبر داده است.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه گفت که حمله متقابل اوکراین شکست خورده است.

به گزارش پی ام آپ به نقل از ایرنا، رئیس جمهور روسیه با تاکید بر اینکه ضدحمله اوکراین شکست خورده است، افزود: انتظار دارم این روند در خط مقدم جنگ ادامه یابد.

پوتین در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از گفتگو با همتای ترک خود رجب طیب اردوغان گفت: باید بگویم که این یک توقف نیست، یک شکست است.

رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد: خواهیم دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد و امیدوارم تحولات جنگ در اوکراین نیز ادامه یابد.

پوتین همچنین خاطرنشان کرد که در جریان گفتگوهای خود با اردوغان پیشنهاد مذاکره برای پایان جنگ را داده و تصریح کرد که روسیه هرگز از مذاکره امتناع نکرده است.

به گزارش خبرگزاری تاس، همانطور که پیش از این وزارت دفاع روسیه گزارش داده بود، ضدحمله اوکراین ناموفق بود و نیروهای مسلح این کشور تنها در هفته گذشته بیش از 5600 نفر را از دست دادند.

وزارت دفاع روسیه همچنین خاطرنشان کرد که از 4 ژوئن (14 ژوئن) ارتش اوکراین خرداد) تلاش های تهاجمی ناموفقی انجام داد و در دو ماه گذشته کیف بیش از 43000 سرباز و حدود 5000 تجهیزات نظامی مختلف از جمله 26 هواپیما و 25 تانک لئوپارد را از دست داد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا