اخبار روز

اونس طلا روند صعودی دارد!/قیمت سکه کاهش یافت!


به گزارش پی ام آپ، قیمت طلا و ارز روز گذشته ثابت ماند. قیمت سکه امامی تنها افزایش روز گذشته بود. قیمت سکه بهار در جریان معاملات دیروز افزایش یافت اما در نهایت ۵ هزار تومان بسته شد و به کانال ۲۴ میلیونی بازگشت.

معامله گران بازار طلا معتقدند رکودی که از ابتدای سال جاری بر بازار طلا حاکم شده است، معاملات فلز زرد را تحت تاثیر قرار داده است. امیدوارند در پایان صفر رونق به بازار طلا و سکه بازگردد. کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند روند بازار طلا پس از پایان روزهای رکود روندی کند و با شیب ملایم صعودی داشته باشد.

لازم به ذکر است قیمت جهانی طلا در معاملات دیروز کاهش محدودی داشت اما در پایان معاملات ۱۷ دلار افزایش یافت. در زمان نگارش این گزارش، قیمت جهانی طلا 1938 دلار معامله می شود.

بازگشت سکه بهار به کانال 24 میلیونی

دیروز روز هفتم شهریور قیمت سکه امامی نیز با 190 هزار تومان افزایش با قیمت 27 میلیون و 897 هزار تومان معامله شد. قیمت سکه بهار که در جریان معاملات دیروز در کانال 25 میلیونی نوسان داشت، در پایان معاملات با کاهش پنج هزار تومانی به کانال 24 میلیونی بازگشت و با قیمت 24 میلیون و 994 هزار تومان مبادله شد.

دیروز نیم، ربع و گرمی سکه تغییر قیمتی نداشت. این قطعات به ترتیب با قیمت 14 میلیون و 900 هزار تومان، 9 میلیون و 950 هزار تومان و 5 میلیون و 800 هزار تومان به بازار عرضه شد.

روند صعودی حباب سکه امامی برخلاف سایر قطعات

روز قبل قیمت طلا روند صعودی محدودی داشت اما در پایان جلسه دیروز با افزایش قیمت جهانی طلا این افزایش شتاب گرفت. هر مثقال طلا نیز با افزایش 46 هزار تومانی به 10 میلیون و 59 هزار تومان مبادله شد.

هر گرم طلای 18 عیار نیز 11 هزار و 300 تومان با قیمت 2 میلیون و 322 هزار تومان معامله شد. طلای مستعمل نیز به قیمت دو میلیون و 291 هزار تومان رسید.

در جریان معاملات روز هفتم از شهریور، حباب تمام ارزها افزایش یافت. اما در پایان مذاکره این روند معکوس شد و کاهش یافت. حباب سکه امامی تنها قطعه ای بود که متناسب با افزایش قیمت این قطعه ۶۲ هزار تومان افزایش یافت. حباب پول بهار در روز گذشته 159 هزار تومان، نیم سکه 74 هزار تومان، ربع سکه 37 هزار تومان و گرمی 18 هزار تومان کاهش یافت.

منبع: تجارت نیوز


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا