اخبار روز سینما

اولین کلمات لیلا بلوکات بعد از جمله


لیلا بلوکات بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و موسس موسسه خیریه مهرلیلا است. در ویدئویی که اخیرا در صفحه این موسسه خیریه منتشر شده است مهر لیلا منتشر می شود، اولین کلمات لیلا بلوکات پس از تصمیم عجیب او برای داوطلب شدن در روزنامه نگاری ظاهر می شود. مهر لیلا در این ویدیو که از بوی کمپین ماه می گوید. مهر اظهاراتی کرد.لیلا بلوکات تیر او امسال به دلیل استفاده از کلاه ایمنی محکوم شد. در ادامه ویدیو لیلا بلوکات می فهمی:

آنچه درباره لیلا بلوکات نمی دانستید

لیلا بلوکات از نحوه قدم گذاشتن خود در عرصه بازیگری گفت: اولویت تحصیلی من رفتن به آکادمی صدا و سیما بود که متاسفانه پر شده بود. در نتیجه با آکادمی کار و دانش آشنا شدم تا در آنجا ادامه تحصیل بدهم. در آن آموزشگاه فقط قسمت قالی بافی سهمیه خالی داشت و برای ورود به حوزه هنری باید ثبت نام می کردم. سرانجام به دانشگاه راه یافتم و از میکائیل شهرشتانی، امین تارخ و کارگاه های استاد سااریگیان دروس بازیگری گرفتم. سال ۱۳۷۷ بود که در فرهنگسراها تئاتر ساختم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

لیلا بلوکات در مصاحبه ای گفت که من خانواده ام را دوست دارم و خانواده دوست هستم. روابط من با اعضای خانواده ام بسیار صمیمانه و صمیمانه است. یکی از خواهرانم نوشا نام دارد متاهل و مهندس برق-الکترونیک است و برادرزاده عزیزم رادمان فرزند نوشا است. خواهر کوچکترم به نام میترا در رشته گردشگری ایران و مدیریت جهانگردی تحصیل کرده است و من یک برادر دارم که نقشه کشی صنعتی خوانده است. من تنها فردی از خانواده مان هستم که کار هنری انجام می دهم، با وجود اینکه خواهرم میترا در سن 6-7 سالگی نقش دختر افشانا بایگان هانیم را در سریال سیروس مقدم بیگ بازی می کرد، اما علاقه ای به ادامه این کار نداشت. کار کردن

لیلا بلوکات از تاسیس موسسه خیریه خود دست کشید مهر لیلا گفت: از کودکی همیشه دوست داشتم به دیگران کمک کنم. خدا را شکر آرزو می کنم چنین نعمت و دعای محقق شود، با تلاش و کمک خانواده و دوستانم بعد از بازیگر شدن آرزویم برآورده شد. ابتدا با هشت کودک معلول شروع کردم. الان نزدیک به هزار فرزند دارم که آرزوهایشان برآورده می شود.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا