اخبار روز سینما

اولین واکنش ها به فیلم Blue Bug منتشر شد!

دی سی، با سوسک آبی اولین شخصیت فیلم زمین، واکنش های اولیه به فیلم سوسک آبی منتشر می شوند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

واکنش‌ها از رسانه‌های اجتماعی به سوسک آبی با بازی زولو ماریدوئنا در نقش جیمی ریس، Brydniai دیچ آغاز شد. از آنجایی که تداوم جدید استودیو دی3 به درستی با Superman: Legacy شروع می شود، Blue Beetle اساساً به عنوان پیش درآمد سری جدید جیمز گان عمل می کند. در ادامه واکنش های اولیه به فیلم سوسک آبی ما پرداخت می کنیم

بیشتر بخوانید:

ستاره Blue Beetle در مورد آینده خود با DCU صحبت می کند

تریلر رسمی جدید فیلم Blue Bug 2023

واکنش های اولیه به فیلم سوسک آبی

اولین واکنش ها از فیلم سوسک آبی

سوسک آبی یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر اساس شخصیت سوسک آبی است. دی سی کمیک ساخته و تولید می شود. دی30 و برادران وارنر که مسئولیت تولید این فیلم را بر عهده دارند. قرار بود از طریق Pictures توزیع شود. این فیلم جزئی از کشورهای توسعه یافته محسوب می شود.

واکنش های اولیه به فیلم سوسک آبی

با Blue Beetle یک هفته قبل از انتشار رسمی آن، اکران اولیه از قبل آغاز شده است زیرا اعضای مطبوعات نگاهی اولیه به ماجراجویی بعدی DC دارند. مانند بسیاری از فیلم های ابرقهرمانی، واکنش های منفی در رسانه های اجتماعی آغاز شد زیرا منتقدان اولین افکار خود را در مورد سوسک آبی به اشتراک گذاشتند.

بیشتر بخوانید:

اولین تیزر از فیلم سوسک آبی

کلیپ Blue Beetle تلنگرهای اکشن فیلم DC را برجسته می کند

پیش بینی باکس آفیس Blue Bug

واکنش های اولیه به فیلم سوسک آبی

واکنش های اولیه به فیلم سوسک آبی
واکنش های اولیه به فیلم سوسک آبی

در زیر واکنش های اولیه به فیلم Blue Bug را مشاهده می کنید:

فیکو کانجیانو:

قطعاً زمان خوبی در سینماست، زیرا این بیش از یک مقدمه عالی برای جیمی ریس است، بلکه نامه ای عاشقانه به فرهنگ لاتین است که عمدتاً بر خانواده تمرکز دارد.

کمیک خود را دریافت کنید:

Blue Bug به لطف کارهای خیره کننده زولو ماریدوئنا، آنجل مانوئل سوتو و بازیگران فوق العاده قوی، اولین حضور جسورانه ای را در صفحه بزرگ انجام می دهد. پر از احساس و عمل از ابتدا تا انتها. سوسک آبی یک قهرمان جدید شجاع است که نسل بعدی باید از آن تقلید کند.

آتا تی وی:

فیلم سوسک آبی با مخاطبان لاتین تداعی می شود و فرهنگ و ارزش های این جامعه را به تصویر می کشد. خنده، داستان احساسی و سکانس های اکشن هیجان انگیز. بدون شک انتخاب آنجل مانوئل سوتو کارگردان پورتوریکویی یک موفقیت کامل است. دی ساعت سی بود.

به Nagase بروید:

اشکال آبی عالی است! من از تماشای فیلم بسیار لذت بردم و نمی توانم در مورد عالی بودن فیلم صحبت نکنم. انرژی زولو ماریدوئنا در صفحه نمایش مسری است. برونا مارکزین در نقش جنی می درخشد. شیمی زولو و برونا غیر واقعی است، پویایی خانواده ری شگفت انگیز است.

جبران خسارت:

Blue Beetle یک بلاک باستر ابرقهرمانی فوق العاده احساسی و در عین حال سرگرم کننده و هیجان انگیز است. فیلم احساسی است و فرشته مانوئل سوتو جشن فوق العاده ای از فرهنگ لاتین ایجاد کرد. به این فیلم بروید، پشیمان نمی شوید!

اولین واکنش ها از فیلم سوسک آبی

جهت خواندن اخبار مارول و دی سی با مراجعه به لینک مربوطه می توانید اطلاعات بیشتری از این خبر کسب کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا