اخبار روزاخبار روز سینما جهان

واکنش جالب بریتنی اسپیرز بعد از طلاق از سام اصغری!/ جزئیات خبر

جزئیات دقیق جدایی بریتنی و سام اصغری را از اینجا بخوانید.

پس از جدایی از همسر ایرانی خود، سام اصغری، بریتنی اسپیرز برای اولین بار پس از یکسال به این موضوع واکنش نشان داد. در کنار پیامی که منتشر کرد، خواننده زن ۴۱ ساله ویدئویی از رقص خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت: “همانطور که همه می‌دانند، من و حسام (نام واقعی سام اصغری) دیگر با هم نیستیم. ۶ سال گذشته که مدت طولانی‌ای را با یک نفر در یک رابطه بودیم و الان کمی شوکه هستم، اما… من اینجا نیستم تا دلیلش را توضیح بدهم، چون واقعا به هیچ کس ربطی ندارد.

اما صادقانه بگویم که نمی‌توانستم دیگر درد را تحمل کنم؟! به طرزی توسط پیام‌های از دوستانم که دلم را شاد می‌کنند، تله‌پاتی گرفته ام و از شما تشکر می‌کنم. مدت زمان زیادی است که خودم را قوی نشان می‌دهم و اینستاگرام من به نظر ممکن است بی نقص به نظر برسد، اما دور از واقعیت است و فکر می‌کنم همه ما این واقعیت را می‌دانیم.”

بریتنی ادامه داد: “من عاشق نشان دادن احساسات و اشک هایم در مورد احساس واقعی ام هستم، اما به دلایلی همیشه مجبور بوده ام نقاط ضعفم را پنهان کنم؟!” اگر من سرباز قوی پدرم نبودم، آنها مرا به پزشکان می فرستادند. ؟! اما اون موقع بود که بیشتر از همه به خانواده ام نیاز داشتم؟! تو باید بدون قید و شرط عشق بورز… نه با شرایط خاص!

بریتنی پیش از این خبر جدایی خود از سام اصغری را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک نگذاشته بود، در عوض تصمیم گرفت تمایل خود برای خرید اسب پس از جدایی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارد.

او اوایل روز در کنار عکسی از استراحت خود بر روی اسب در ساحل نوشت: «به زودی یک اسب می خرم» و افزود: «این همه گزینه خیلی سخت است؟!» یک اسب به نام سوفی و ​​اسب دیگر به نام غرش نمی توانم تصمیم بگیرم!”.

سپس بریتنی اسپیرز تصریح می‌کند که می‌خواهد پدیده محبوب باربی در این روزها را در آغوش بگیرد و افزود: «آیا باید به این جرگه بپیوندم و یک کلاه کابوی صورتی بر سر بگذارم؟ در هر صورت فکر می‌کنم نقطه مطلوبم را با رور [اسب]پیدا کرده ام».

با این حال سام بازیگر 29 ساله در استوری اینستاگرام با 3 میلیون دنبال کننده خود خبر جدایی خود از بریتنی را تایید کرد.

او نوشت: پس از شش سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر خود پایان دهیم. ما به عشق و احترامی که برای یکدیگر داریم ادامه خواهیم داد و من همیشه برای او بهترین ها را آرزو می کنم.”

وی ادامه داد: «همیشه اتفاقات بد رخ می دهد.» درخواست حفظ حریم خصوصی مضحک به نظر می رسد، بنابراین از همه از جمله رسانه ها می خواهم که مهربان و با ملاحظه باشند.

گزارش‌ها حاکی است که سام اصغری با استناد به “تفاوت‌های آشتی‌ناپذیر”، درخواست طلاق از خواننده معروف را مطرح کرده است. بر اساس اسناد دادگاه که در یک جلسه در لس آنجلس ثبت شده‌اند، این زوج تقریبا سه هفته قبل از اعلام رسمی جدایی و تشکیل پرونده طلاق، از یکدیگر جدا شده بودند.

در این اسناد آمده است که سام درخواست حمایت مالی در قالب نفقه از بریتنی را دارد. او همچنین درخواست کرده که بریتنی دستمزد وکالت او را پرداخت کند. هنوز ارزش دارایی‌های بریتنی و سام، و همچنین دارایی‌هایی که به صورت مشترک مالک آن‌ها هستند، مشخص نشده است.

بریتنی و سام در نوامبر ۲۰۱۶ در زمان ضبط موزیک ویدیوی “Slumber” با یکدیگر آشنا شدند و بعداً رابطه بین آن‌ها شروع شد. آن‌ها پس از نگه‌داشتن رابطه خود به طور نسبی از چشم‌انداز عمومی، در سپتامبر ۲۰۲۱ نامزدی خود را اعلام کردند و سپس در ژوئن ۲۰۲۲ ازدواج کردند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا