اخبار روز

اولین هدیه همراه به مناسبت عید غدیر خم 1402


به گزارش پی ام آپ، اولین هدیه همسفر به مناسبت عید غدیر خم 1402 را همین حالا از اولین همراه در اندیشه معاصر دریافت کنید. بسته های تخفیف جذاب همراه اول را به مناسبت دو عید بزرگ عید سعید قربان و غدیر خم دریافت کنید. مشاهده و دانلود پک های کمبو همراه اول عید غدیر خم که به عنوان هدیه عید غدیر خم در نظر گرفته شده است. با تفکر معاصر همراه باشید.

همراه اول به مناسبت آغاز دهه ولایات (عید قربان و غدیر خم) در سال 1402 بسته ترکیبی با تخفیف ویژه را به مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان ارائه کرد.

مشترکین همراه اول مادام العمر و اعتباری می توانند با شماره گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع»، بسته 10 روزه ترکیبی 10 گیگابایتی اینترنت با 10 ساعت مکالمه (داخلی و ثابت) را به قیمت 44 هزار تومان خریداری کنند.

همچنین مشترکین سیم کارت انارستان می توانند بسته 10 روزه ترکیبی 2 گیگابایتی اینترنت با 200 دقیقه مکالمه (داخلی و ثابت) و همچنین کد تخفیف خدمات دیجیتال را با تخفیف 8500 تومان با شماره گیری کد دستوری “نگاه 100 نگاه 6671 مربع”.

کد تخفیف استفاده از خدمات دیجیتال همراه اول (نت باکس و آچاره)، پس از خرید و فعال سازی بسته ترکیبی ویژه عید سعید قربان تا غدیر، از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

این پک های ترکیبی از ساعت 00:00 روز پنجشنبه 17 تیرماه تا ساعت 23:59 روز جمعه 25 تیر 1402 قابل خریداری و استفاده می باشد.

لازم به ذکر است که امکان فعال سازی بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» و «میدان خیره یک» وجود دارد و امکان فعال سازی این بسته به صورت همزمان با سایر بسته های گفتگوی اینترنتی و ترکیبی وجود دارد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال شرکت به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا