اخبار روز سینما

مسعود اطیابی به رقابت فسیل در سینما خواهد رفت! / اکران فیلم هتل از 7 مهر در سینماهای کشور!

سید مسعود اطیابی کارگردان، تهیه کننده و مجری طرح سینما و تلویزیون است که در سال 1343 متولد شده است. او کار حرفه‌ای خود را از سال 1385 آغاز کرده است. قرار است این کارگردان از 7 مهر با فیلم هتل راهی سینما شود.

«هتل» جدیدترین ساخته سید مسعود اطیابی پس از فیلم های «تگزاس»، «دینامیت»، «انفرادی» و «بخارست» با حضور پژمان جمشیدی و تهیه کنندگی محمد شایسته اکران خود را در سراسر کشور در تاریخ 7 مهر در سینماها آغاز می کند. انتظار می رود این فیلم در گیشه به رقیب جدی «فسیل» تبدیل شود.

به گزارش پی ام آپ، فیلم «هتل» جدیدترین کمدی مسعود اطیابی است که قرار است از 16 مهرماه در سینماهای کشور اکران شود. گفته می شود به دلیل موضوع و داستان خاص و جنجالی که دارد می تواند رقیب سرسختی برای فیلم فسیل باشد فیلم کمدی «هتل» درباره حضور غیرمنتظره 2 مرد و 4 زن در یک هتل است. آنها با هم وضعیت متفاوتی را تشکیل می دهند.

پژمان جمشیدی و محسن کیایی پس از کمدی «لونه زنبور» به کارگردانی برزو نیک نژاد در فیلم «هتل» دوباره زوج کمدی ساخته اند. ریما رامین‌فر، صدف اسپهبدی، مه‌لقا باقری، غلامرضا نیکخواه و … از دیگر بازیگران این فیلم هستند. این پنجمین همکاری پژمان جمشیدی با مسعود اطیابی پس از فیلم های «تگزاس»، «تگزاس 2»، «دینامیت» است و “بخارست” است.

پژمان جمشیدی و محسن کیایی در نمایی از فیلم «هتل»

مسعود اطیابی به رقابت فسیل در سینما خواهد رفت! / اکران فیلم هتل از 7 مهر در سینماهای کشور!

اطیابی یکی از کارگردانان موفق گیشه است و بیشتر آثارش در سینما فروخته شده است. چهار فیلم «اینفرادی»، «دینامیت»، «بخارست» و «تگزاس 2» در فهرست ده فیلم پرفروش ایرانی قرار دارند که سه فیلم اول خانه های دوم تا پنجم این جدول را به خود اختصاص داده اند.

«هتل» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی محمد شایسته بر اساس فیلمنامه ای از امیر برادران، پیمان جزنی و مصطفی زندی از 7 مهر توسط  پخش شایسته‌فیلم در سینماها اکران می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا