فیلم های ترسناک 1 و 2 سطح جدیدی از خشونت و ترس را وارد دنیای فیلم های اسلشر کردند. این دو فیلم با معرفی شخصیت ترسناک «آرت» یا همان دلقک قاتل روانی و به تصویر کشیدن خشن ترین و خونین ترین صحنه های کشتار، نوعی شوک خوشایند برای علاقه مندان به این ژانر محسوب می شد.

به گزارش فرادید؛ به همین دلیل بود که مخاطبان بی صبرانه منتظر سومین فیلم از این مجموعه به کارگردانی دیمین لئون بودند. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: شخصیت سینا و برادر کوچکترش پس از نجات از قتلی که توسط آرت دلقک در شب هالووین انجام شد، در تلاش برای بازسازی زندگی خود هستند. فصل تعطیلات کریسمس نزدیک است و آنها سعی می کنند وحشت عمیقی را که در سایه شادی کریسمس تجربه کرده اند فراموش کنند. اما درست زمانی که فکر می کنند همه آنها در امان هستند، دلقک هنر برمی گردد تا تعطیلات را به یک کابوس جدید تبدیل کند.

در حالی که فیلم هنوز به روی عموم باز نشده است، تعدادی از منتقدان که فیلم را دیده اند، آن را به عنوان یک کابوس تماشایی جدید توصیف کرده اند. امتیاز این فیلم از مجموع 15 نقد مثبت و دو نقد منفی در سایت روتن تومیتوز 88 درصد است که امتیاز بسیار خوبی محسوب می شود.

در اینجا برخی از نظرات برخی از منتقدان وجود دارد.

آرون نویورث (ما زندگی می کنیم سرگرمی): مشمئز کننده، آشفته و کاملاً منزجر کننده؛ این چند راه برای توصیف وقایع این فیلم است. با این حال، فیلم به خوبی ساخته شده، با بازی خوب و آنقدر قوی است که زمان طولانی دو ساعته اش را توجیه کند. (امتیاز: 7 از 10)

کریس ساوین (Bounding Into Comics): این فیلم علاوه بر حفظ عناصر فیلم های قبلی از جمله طنز خونین آنها، ما را به ذهنیت شخصیت های داستان نیز بیشتر می برد. (امتیاز: 3.5 از 5)

جان فلیکرینگر (انتخاب تلنگر): این یک ماجراجویی هیجان انگیز در قلب خشونت وحشیانه و هرج و مرج است. ممکن است کمی مجبور به نظر برسد که داستان را به موضوع کریسمس گره بزنیم، اما در عوض طنز سیاه فیلم بسیار خوب ساخته شده است و واقعا سرگرم کننده است. (درجه: C+)

صحبت های شان چندلر در مورد: این فیلم دقیقاً همان چیزی را به طرفداران می‌دهد که می‌خواهند: مرگ‌های به یاد ماندنی‌تر از همیشه. این فیلم تیره‌تر و خشن‌تر از فیلم‌های قبلی است و فضای کریسمس یک پیچ و تاب تازه و سرزنده به بی‌رحمی آن می‌افزاید. (درجه: B+)

3

پرستون بارتا (داستان تازه): این فیلم مانند یک شاهکار نقاشی است که قلب و روده های ریخته شده را به بهترین شکل روی پرده سینما به تصویر می کشد!

کودی لیچ: در این فیلم، شخصیت آرت سبک پیچیده کشتار را به فصل کریسمس می آورد که من از آن لذت می برم. ترکیبی دلپذیر از لحن های دو فیلم قبلی در اینجا وجود دارد، در حالی که خشونت را به اوج می رساند. درخشش لورن لافیرا در نقش سینا انتقام جو نیز درخشان و چشمگیر است. (امتیاز: 4 از 5)

متیو جکسون (AV Club): این بهترین فیلم ترسناک تاریخ است، درست به موقع که کریسمس را خونبارتر از همیشه کند! (درجه: B+)

روکو تی تامپسون (مجله اسلنت): وحشتناک 3، درست مانند فیلم های قبلی، خط داستانی کسل کننده ای را بر اساس صحنه های شاهکار خشونت و خون پیش می برد. (امتیاز: 3 از 4)

کریس تیلی (دکسرتو): این بهترین فیلم “ترسناک” است که تا به حال کشتن را به یک اثر هنری تبدیل می کند! (امتیاز: 4 از 5)

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما