اخبار روز سینما

شباهت عجیب الناز شاکردوست و مادرش!/عکس

در ادامه عکس منتشر شده از مادر الناز شاکردوست را می توانید ببینید.

برادر الناز شاکردوست امروز عکسی از مادرش در اینستاگرام منتشر کرد. الناز شاکردوست و مادرش شباهت زیادی به هم دارند که تعجب طرفداران این بازیگر را برانگیخته است.

عکس مادر الناز شاکردوست.

اولین عکس مادر الناز شاکردوست / زیبایی و شباهت باورنکردنی چهره او به بازیگر + عکس

سن و تحصیلات الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد هفتم تیر 1363 در تهران ، بازیگر فیلم و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس بازیگری و طراحی صحنه از دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس هنر از دانشگاه لندن انگلستان است.

کار پدر الناز شاکردوست چیست؟

الناز شاکردوست به عنوان فرزند دوم خانواده در تهران به دنیا آمد و یک برادر بزرگتر به نام علی و یک خواهر کوچکتر به نام الیکا دارد. پدرش فروشنده ابزار آلات صنعتی و مادرش فاطمه محتشمی خانه دار است.

اولین عکس مادر الناز شاکردوست / زیبایی و شباهت باورنکردنی چهره او به بازیگر + عکس

همسر الناز شاکردوست

خانم شاکردوست هنوز ازدواج نکرده و مجرد است، البته مدتی است که از علیرضا حقیقی دروازه بان سابق پرسپولیس به عنوان همسرش یاد می شود که صحت نداشت. پس از چند بازی با هوتن شکیبا، خبر ازدواج این دو منتشر شد که هنوز صحت ندارد.

الناز شاکردوست چه جراحی زیبایی داشته است؟

این بازیگر هرگز بینی خود را عمل نکرده است و آنچه در سال های اخیر قبل و بعد از عمل جراحی درباره او منتشر شده مربوط به گریم در فیلم چراغ قرمز است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا