اخبار روز سینما

اولین عکس رونالدو در ورزشگاه آزادی لو رفت!/ نتیجه بازی النصر و پرسپولیس!

تیم های فوتبال پرسپولیس و نصر عربستان از ساعت 21:30 روز سه شنبه 28 شهریور در ورزشگاه آزادی بدون حضور تماشاگر برگزار شد. اولین عکس رونالدو در ورزشگاه آزادی را ببینید. نتیجه بازی در حال حاضر 0-0 است و در این خبر به روز می شود.

اولین عکس رونالدو در ورزشگاه آزادی

اولین عکس رونالدو در ورزشگاه آزادی/ نتیجه بازی نصر و پرسپولیس!

چرا نصر و پرسپولیس تماشاگر ندارند؟

تخلف باشگاه پرسپولیس با انتشار پستی در فصل 2020 لیگ قهرمانان آسیا از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا با جریمه نقدی محکوم شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری مسابقه این باشگاه را در حضور هوادارانش ممنوع اعلام کرد، بنابراین هیچ هواداری در ایران وجود ندارد. این فرصت را دارد که بازی ستاره هایی مانند رونالدو، مانه و غیره را تماشا کند.

اولین عکس رونالدو در ورزشگاه آزادی/ نتیجه بازی نصر و پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند مقابل رونالدو

یحیی گل محمدی برای این بازی ترکیبی را در نظر گرفته است که نشان می‌دهد قرار است از سرعت بازیکنان خط حمله و همچنین توانایی بازیکنان خط دفاعی در سرزنی استفاده کند. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به ناچاری در درون دروازه حضور علیرضا بیرانوند با وجود آسیب دیدگی جدی را به خودش سپرده است. او نیز به هیچ وجه نمی‌خواهد فرصت خودنمایی مقابل کریستیانو رونالدو و سادیو مانه را از دست بدهد. از این رو با احساس درد بازی خواهد کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا