اخبار روز سینما جهان

اولین سریال عاشقانه – پلیسی تلویزیون را با بازی پژمان بازغی، حمید گودرزی و محیا دهقانی تماشا کنید

با پایان تصویربرداری سریال غریبه به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی جواد فرهانی؛ این سریال به زودی جایگزین سریال «سرزمین مادری» می شود.

همشهری آنلاین: نوشت: سروش محمدزاده که پیش از این چندین سریال ساخته بود; آخرین آنها سریال سوران بود که با حال و هوای تاریخ معاصر تولید شد یکی او برای قهرمانان کرد کشور هزینه کرد. وی همچنین کارگردانی سریال های «نوار زرد» و «همبازی» را برعهده داشته است.
در سری جدید این کارگردان 45 ساله بازیگرانی چون پژمان بازغی، حمید گودرزی، اسماعیل محرابی، پوراندخت مهیمن، محیا دهقانی، رضا فیاضی و…
داستان این سریال درباره مصطفی کارشناس داروسازی است که در آستانه ازدواج ناگهان احساس می کند همسر مرحومش که سه سال پیش در دریا غرق شده، بر اساس شواهد زنده است. مصطفی در جستجوی این راز با داستان های تو در تویی مواجه می شود.
کارگردانی فیلم چهارشنبه و سریال سیاوش از کارنامه محمدزاده است.
در هفته ای که گذشت صحبت هایی درباره اختلاف عباس نعمتی نویسنده این سریال و وحید جلیلی معاون رسانه ملی مطرح شد. البته این اختلافات به سال 2018 برمی گردد، حالا با وجود حضور جلیلی در سازمان، نام نعمتی به عنوان نویسنده در تیتراژ سریال هم دیده می شود.
زمانی که نعمتی «بوی باران» را نوشت و این سریال را محمود معظمی کارگردانی کرد. این سریال توانست مخاطبان زیادی داشته باشد اما همین سریال مورد هجمه های زیادی قرار گرفت و نوشته های جلیلی و نعمتی اوج گرفت. اکنون پس از گذشت بیش از 6 سال، در حالی که خود جلیلی در سازمان حضور دارد، اثر دیگری از نعمتی روی آنتن می رود.
به زودی پخش این سریال خانوادگی- پلیسی در حالی آغاز می شود که جواد فرحانی درباره این سریال می گوید: این سریال اولین سریال عاشقانه و پلیسی است. یکی یکی از لوکیشن های سریال در خارج از کشور ترکیه است.

۲۲۰۵۷

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا