اخبار روز سینما

اولین روایت بهاره رهنما از مشکلات پس از جدایی از عهدنامه قاسمخانی

به نقل از شمانیوز


بهاره رهنما، بازیگر، کارگردان و نویسنده سینما، تئاتر و تلویزیون می گوید تا چند سال پس از جدایی از او دعوت نشد تا با شرکت های سازنده فیلم همکاری کند و به نوعی او را برای مدتی کنار گذاشتند.

بهاره رهنما به تازگی در خبرآنلاین حاضر شده و در پاسخ به این سوال توضیحاتی ارائه کرده است.

نکته داستان این است که شما با شبکه های اجتماعی آشنایی دارید و می توان گفت از زمانی که آدرس تبلیغات شما افزایش یافته، آیا حملات علیه شما افزایش یافته است؟ آیا واقعاً از زمانی که اینفلوئنسر شدید، کار شما نادیده گرفته شده است؟

من اینفلوئنسر را به عنوان اینفلوئنسر حرفه ای قبول ندارم، اگر دوره ای را برای نزدیک شدن به این فضا قبول کنم به این معنا نیست که خودم را اینفلوئنسر می دانم. گذشته ام در این سال ها تاثیر زیادی در زندگی ام داشت و بعد از اولین طلاقم عملا از سینمای ایران کنار گذاشته شدم و هیچ شرکت سازنده فیلمی از من نخواست که در یک فیلم بازی کنم. با وجود اینکه شخص محترمی بودم، بسیاری از همکاران ناخودآگاه مرا از این فضا رها کردند، زیرا ترجیح می دادند و احتمالاً نیاز بیشتری به کار با فیلمنامه خود داشتند. هیچ وقت سعی نکردند برای من مشکلی ایجاد کنند، اما من بودم که به دلیل حضور پر رنگ در فضای مجازی محکوم شدم و فکر می کنند اگر کسی این وضعیت را داشته باشد اشتباه می کند یا مقصر است. در این صورت می توانم بگویم ما محترم ترین طلاق تاریخ سینما هستیم، کشور را داشتیم.

تئاتر از یک جایی برای من جدی‌تر شد، اما زور فضای مجازی خیلی زیاد است و حضور من به عنوان فیلمساز و فردی که کتاب نوشته و تئاتر بازی کرده است، ارائه نشده است. شاید ناخودآگاه وارد این بازی‌ها شدم و خجالت می‌کشیدم وقتی یک زندانی را آزاد کردم یا سفیر انجمن خیاطی سیستان و بلوچستان بودم، توضیح دهم که چه کار کردم.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا