اخبار روز

اولین دسته از محصول جدید سهند تحویل مشتریان شد/رونمایی از 4 محصول جدید سایپا در دهه فجر (+ عکس)

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تحویل اولین سری خودروهای سهند در شرکت پارس خودرو گفت: بسیار خرسندیم که خودروی سهند جدید که کیفیت و امکانات خوبی دارد امروز و به موقع تحویل مشتریان می شود.

به گزارش سایپان نیوز، در مراسمی با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیران عامل شرکت های گروه، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت پارس خودرو، اولین سری از خودروهای سهند تحویل خریداران شد.

در این مورد جواد توسلی مهر مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا گفت: خرسندیم که شرکت پارس خودرو امروز محصولی را به مشتریان تحویل می دهد که تمامی استانداردهای 85 گانه را داشته باشد و دارای امکانات بسیار خوب و باکیفیت باشد.

وی با اشاره به اینکه پروژه محصول سهند به موقع تکمیل و به موقع به مشتریان تحویل داده شد، گفت: راز بقای گروه سایپا در بازار رقابتی تنوع بخشیدن به محصول و تحویل آن در زمان مشخص است تا بتواند سهم بازار را در این زمینه به دست آورد

توسلی مهر وی تصریح کرد: در گروه خودروسازی سایپا سبد بسیار متنوعی از محصولات داخلی و خارجی داریم و رویکرد ما به محصولات خارجی تولید حداقل 40 درصد محصولات داخلی با رویکرد خودکفایی در حال انجام است شرکت پارس خودرو و به زودی شاهد تحولات بسیار خوبی در توسعه محصولات جدید در این شرکت خواهیم بود که می تواند از نظر کیفیت و رعایت استانداردها به خوبی کمک کند.

اولین دسته از محصول جدید سهند تحویل مشتریان شد/رونمایی از 4 محصول جدید سایپا در دهه فجر (+ عکس)

وی افزود: خوشبختانه در خصوص محصولات خارجی نیز با شرکای تجاری خود به توافق رسیده ایم که فرآیند بسیار خوبی است چرا که فناوری را به داخل کشور منتقل می کند و همچنین می توانیم از برندها و محصولات بین المللی در کشور الگوبرداری کنیم. تا مشتریان را خوشحال تر کنیم.»

مدیرعامل گروه سایپا با بیان اینکه امسال و دهه مبارک فجر چهار محصول جدید با فناوری روز معرفی می شود، گفت: گروه سایپا با شرکای تجاری بسیار خوب و برجسته ای که علاقه مند به ایجاد همکاری با شرایط و ضوابط است همکاری می کند. سایپا توسعه می یابد و در دهه مبارک فجر چهار محصول جدید با تکنولوژی روز دنیا معرفی می شود که محصولات برقی و پلاگین هیبریدی هستند. همچنین تولید محصول جدید سیتروئن در سایپاکاشان و محصولات جدید فوتون در زامیاد آغاز خواهد شد.

در بخشی از این مراسم خودروی جدید سهند به صورت نمادین به 30 مشتری تحویل داده شد. تمامی مراحل توسعه این محصول اعم از طراحی اولیه، تست کیفی و تولید نهایی در پارس خودرو به پایان رسید و یک سدان خانوادگی بر روی پلت فرم X200 محسوب می شود.

بر این اساس خودروی سهند با موتور بهینه سازی شده M15i و مصرف سوخت و آلایندگی کمتر را می توان محصولی جذاب با امکانات و آپشن های جدید و همچنین ظاهری زیبا دانست و در آینده سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال بیش از 30 هزار دستگاه سهند در 6 نوع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا