اخبار خودرو

اولین خودروی برقی فراری در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود

اولین خودروی برقی فراری در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود

فراری در حال آماده شدن برای ارائه اولین محصول تمام الکتریکی خود است. به گفته این شرکت، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، این خودرو در پایان سال 2025 ارائه می شود و از سال 2026 در دسترس خواهد بود. در مورد جزئیات این خودرو، فعلا اطلاعاتی در دسترس نیست، اما فراری سعی کرده شفاف سازی کند. انتشار برخی از کلیات و عبارات نسبتا مبهم.

به گزارش خودروکار، همانطور که مدیرعامل فراری در مصاحبه اخیر خود با مجله انگلیسی اتوکار اعلام کرد، چندین نمونه اولیه از اولین خودروی تمام الکتریکی این شرکت هزاران کیلومتر آزمایش جاده ای را پشت سر گذاشته اند. نکته جالب این است که این نمونه های اولیه با اگزوزهای به اصطلاح کاذب در جاده های عمومی گردش می کنند. فراری احتمالا تصمیم به انجام این کار برای منحرف کردن توجه گرفته است.

اولین خودروی برقی فراری در سال 2025 معرفی خواهد شد
اولین خودروی برقی فراری در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود

Benedetto Vigna در مصاحبه خود تاکید کرد که فراری خودروهای برقی را “روش درست” می سازد. به گزارش ویگنا، عملکرد نمونه های اولیه خودروهای برقی این شرکت به حدی بهینه بود که رانندگان آزمایشی خوشحال شدند و اولین مشتریان این خودرو شدند. مدیرعامل فراری در اظهارنظری جالب اضافه کرد که مردم محصولات این شرکت را صرفاً برای چیز خاصی نمی خرند، بلکه می خواهند با آن لذت را تجربه کنند.

یکی یکی از ویژگی های اولویت دار برای خریداران فراری، تولید صدایی جذاب است. در خودروهای برقی صدای موتور شنیده نمی شود، البته مدیرعامل فراری پیش از این اعلام کرده بود که مدل های برقی این شرکت صدای خاصی خواهند داشت.

فراری همچنان به مشتریان وفادار است

با وجود گرایش فراری به سمت موتورهای الکتریکی، مدیرعامل این برند محبوب ایتالیایی اطمینان داد که مشتریان نگران عرضه مدل های بنزینی نباشند. از دیدگاه آقای ویگنا، این سلیقه و تقاضای مشتری است که تعیین می کند فراری چه نوع موتوری را انتخاب کند.

اولین خودروی برقی فراری در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود
اولین خودروی برقی فراری در سال ۲۰۲۵ معرفی می‌شود

فراری در مورد مشخصات فنی و قیمت اولین خودروی تمام الکتریکی خود بسیار محافظه کار است و دوست ندارد قبل از ارائه رسمی هیچ اطلاعاتی در مورد آن فاش کند. پیش از این صحبت از قیمت حدود 500 هزار دلاری خودروی برقی فراری بود، اما ویگنا در مصاحبه اخیر خود هیچ یک از این اطلاعات را تایید نکرد. مدیر عامل فراری گفت که قیمت نهایی یک ماه قبل از معرفی اعلام خواهد شد.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا