اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

اولین حضور همراه اول در نمایشگاه کتاب با ترکیبی از شرکت های خلاق و دیجیتال

همراه اول با ترکیبی از شرکت ها از حوزه دیجیتال تا زیست‌بوم کودک و نوجوان وارد نمایشگاه کتاب تهران می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران،همراه اول سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که با شعار«آینده خواندنی است» از 20 تا 30 اردیبهشت ماه 1402 در مصلی تهران پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

همراه اول به عنوان لوکوموتیو جنبش ایران دیجیتال در این رویداد، نوجوانان و جوانان را مخاطب قرار داده و با حضور فیزیکی در برخی مکان های اصلی از جمله خیابان اصلی، ورودی سالن کودک و پشت بام نمایشگاه، فروش و ارائه خدمات ویژه به مناسبت تحقق این رویداد بزرگ فرهنگی در کشورمان را انجام داده است.

تحویل یک سیم کارت نوجوان با بسته 40 گیگابایتی اینترنت رایگان، 220 دقیقه مکالمه و 200 پیامک با 50 درصد تخفیف ویژه از  جمله برنامه‌های اداره کل فروش اپراتور اول ارتباطی به مناسبت نمایشگاه کتاب است که این سیم کارت را می توان به طور خودکار پس از تولد 18 سالگی نوجوان به نام او منتقل کرد.

در این رویداد، «خانواده دُرسا» به عنوان مجموعه ای که راهکاری جامع در زمینه حفاظت و حمایت از کودکان در فضای مجازی دارد و همچنین «زیست‌بوم انارستان» که بر اساس ایده باستانی سرزمین خوبان  و پارادایم علمی نوآوری و ماموریت آن بازطراحی شده است و ماموریت آن ایجاد محیطی امن و جذاب برای تربیت و آموزش کودکان و نوجوانان با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا می باشد  نیز در غرفه همراه اول حضور دارند.

از دیگر ادارات شرکت کننده در اولین گروه همراه در نمایشگاه کتاب، گروه «شاد» است که بزرگترین بستر آموزش مجازی کشور است و به «مدرسه ای به وسعت ایران» شهرت دارد.

با توجه به موفقیت و پیشرو بودن  همراه اول در ایجاد تجربیات جدید و کاربردی در حوزه دیجیتال و ایجاد خدمات مبتنی بر فناوری، شرکت «همراه کسب و کارهای هوشمند» نیز در این رویداد حضور خواهد داشت و به معرفی «کری گیم» که در حوزه سرمایه‌گذاری و نشر گیم فعال است، می‌پردازد.

این شرکت توسط همراه اول با هدف ایجاد یک تجربه زندگی دیجیتال منحصر به فرد و همراهی با کسب و کارهای نوآورانه تشکیل شد.

چندین استارت آپ مشمول سبد حمایتی شرکت همراه اول (هلدینگ سرمایه گذاری جسورانه گروه همراه اول) مانند آچاره، نت باکس و دیدیمون نیز در این رویداد حضور دارند.

سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 20 تا 30 اردیبهشت  ماه 1402 در مصلی تهران از ساعت 10 صبح تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان است.

 

این مقاله که اکنون درحال مطالعه آن بودید با عنوان اولین حضور همراه در نمایشگاه کتاب با ترکیبی از شرکت های خلاق و دیجیتال

که در تاریخ 2023-05-09 16:21:10 در پی ام آپ درج شده است توسط موتور جستجوی پی ام آپ جمع آوری شده است

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا