اخبار روز سینما

اولین جشنواره استعدادهای هنری دانش آموزی در گیلان برگزار شد

حسن صمدی مدیر مرکز تخصصی استعدادیابی و استعدادیابی استان گیلان از برگزاری اولین جشنواره استعدادیابی هنری دانش آموزان در این استان خبر داد.

به گزارش صفحه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسن صمدی، وی گفت: اولین جشنواره استعدادهای هنری دانش آموزان گیلانی با هدف شناسایی، ترویج و توانمندسازی کودکان و نوجوانان گیلانی برگزار می شود.

مدیر مرکز رشد تخصصی و استعدادیابی حوزه هنری گیلان به همکاری اداره کل آموزش و پرورش گیلان در برگزاری این جشنواره اشاره کرد و افزود: استعدادیابی در رشته های پوستر، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور، انیمیشن، فیلمسازی، بازیگری و گویندگی ذکر شده است. همچنین اجرا، موسیقی و سرود، شعر، داستان و استندآپ کمدی نیز اجرا خواهد شد.

صمدی افزود: هنرجویان تا پایان خرداد ماه 1403 می توانند با وارد کردن اطلاعات شخصی و سوابق هنری خود با مراجعه به سایت حوزه هنری گیلان به نشانی artguilan.ir و یا ارسال پیام به شماره 09912054912 در پیام رسان آیتا در جشنواره شرکت کنند.

وی گفت: پس از گذراندن مراحل اولیه ثبت نام در جشنواره استعدادیابی، آموزش ارتقا و ارتقای افراد برگزیده زیر نظر اساتید کشوری و استانی انجام می شود و پس از مرحله مقدماتی بورسیه هنر فرا می رسد. دوره تخصصی و بلند مدت شروع شده و تا زمان معرفی به استودیوهای تولید ادامه دارد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا