اخبار روز سینما

اولین تیزر انیمیشن Wildwood منتشر شد

اولین تیزر انیمیشن Wildwood منتشر شد. در این تیزر، فضایی تاریک و هشداردهنده نشان داده می‌شود که از مخاطبان می‌خواهد از ورود به برخی از مکان‌ها خودداری کنند.

استودیو «LAIKA» که با آثاری مانند کورالاین و پارانورمن به شهرت رسیده است، اولین تیزر Wildwood را منتشر کرد. در این ویدیو کوتاه، یک روایت‌گر هشدار می‌دهد که برخی از مکان‌های دنیا نباید توسط انسان‌ها بازدید شوند و به نظر می‌رسد که جنگل اصلی این داستان رازهای تاریکی در خود دارد. جالب اینکه هیچ یک از شخصیت‌های اصلی در این تیزر دیده نمی‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا یه کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اولین تیزر انیمیشن Wildwood منتشر شد

داستان Wildwood درباره‌ی دختری به نام «پرو مک‌کیل» (با صدای پیتون الیزابت لی) است که همراه با بهترین دوستش، «کرتیس» (با صدای جیکوب ترمبلی)، به عمق این جنگل مرموز می‌رود. این سفر برای آنها ساده نخواهد بود؛ زیرا برادر کوچک پرو توسط زنی مرموز به نام «الکساندرا» (با صدای کری مولیگان) ربوده شده است.

این اثر به کارگردانی «تراویس نایت» ساخته شده که پس از کار روی آثاری همچون Kubo and the Two Strings و Missing Link، به «LAIKA» بازگشته است. Wildwood اولین اثر این استودیو پس از Missing Link است.

انیمیشن Wildwood با حضور صداپیشگان برجسته‌ای همچون «جیکوب ترمبلی»، کری «مولیگان»، «مهارشالا علی»، «آکوافینا و آنجلا باست» ساخته شده و انتظار می‌رود در سال آینده به سینماها بیاید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اولین تیزر انیمیشن Wildwood چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Collider

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا