اخبار روز سینما

اولین تیزر انیمیشن Scott Pilgrim منتشر شد!/ تاریخ پخش

اسکات پیلگریم یکی از مهم ترین سریال های انیمیشن امسال است. اولین تریلر انیمیشن Scott Pilgrim منتشر شد.

Scott Pilgrim Take Off یک مجموعه وب انیمه ژاپنی-آمریکایی است که توسط کاریکاتوریست های کانادایی برایان لی اومالی و بن دیوید گرابینسکی برای نتفلیکس ساخته شده است و اوایل امروز تیزر رسمی انیمه و تاریخ انتشار آن منتشر شد.

اولین تریلر انیمیشن Scott Pilgrim

این مجموعه بر اساس رمان‌های گرافیکی نوشته اسکات پیلگریم و تصویرگری اومالی ساخته شد و بازیگران نقش خود را در فیلم اقتباسی 2010 تکرار کردند. این سریال در تاریخ 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402) برنامه ریزی شده است.

در ژانویه 2022، گزارش شد که نتفلیکس و یونیورسال پروداکشن در حال ساخت یک سریال انیمیشنی بر اساس رمان‌های گرافیکی اسکات پیلگریم نوشته برایان لی اومالی هستند. در آن زمان، نتفلیکس چندین پروژه انیمیشنی دیگر را بر اساس ویژگی‌های محبوب سفارش داده بود.

اولین تیزر انیمیشن Scott Pilgrim منتشر شد!/ تاریخ پخش

تریلر انیمیشن Scott Pilgrim

ویدیوی تبلیغاتی اسکات پیلگریم

تریلر رسمی سریال اسکات پیلگریم را در زیر ببینید:

اومالی به عنوان مجری برنامه، نویسنده و تهیه کننده اجرایی با بن دیوید گرابینسکی خدمت کرد. اقتباس فیلم لایو اکشن سال 2010 اسکات پیلگریم در مقابل. ادگار رایت و مایکل باکال که کارگردانی و نویسندگی The World را بر عهده داشتند نیز به عنوان تهیه کنندگان اجرایی این انیمیشن حضور داشتند.

تولید انیمیشن توسط Science Saru ارائه شده است. در مارس 2023، اعلام شد که این سریال به طور رسمی چراغ سبز شده است، و رایت خاطرنشان کرد که دنیای اسکات پیلگریم را گسترش داده است. جوزف تراپنس، آهنگساز سریال، که اقتباسی از بازی ویدیویی این فیلم را ساخته است، موسیقی را تهیه خواهد کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا