فیلم Peaky Blinders ادامه داستان سریال معروف بی بی سی با همین نام خواهد بود. علاوه بر مورفی، ربکا فرگوسن، بری کیوگان و تیم راث نیز از جمله بازیگران اصلی خواهند بود. اقتباس فیلم در ماه ژوئن توسط نتفلیکس چراغ سبز نشان داد.

کیلیان مورفی که سال گذشته برای بازی در فیلم اوپنهایمر برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد شد، برای ایفای نقش رهبر خانواده گانگستری بیرمنگام بازگشته است. هنوز جزئیاتی در مورد سایر نقش ها منتشر نشده است و نمی دانیم بازیگران مذکور تا چه اندازه در داستان نقش خواهند داشت. سریال درام محبوب بی بی سی در آوریل 2022 با فصل ششم به پایان رسید، اما این پایان داستان تامی است. نبود. در حال حاضر فقط می دانیم که داستان فیلم در دوره جنگ جهانی دوم می گذرد و برای جزئیات بیشتر باید منتظر ماند.

«استیون نایت» خالق مجموعه «پیکی بلایندرز» وظیفه نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد و کارگردانی خود فیلم نیز بر عهده «تام هارپر» خواهد بود. نایت در کنار پاتریک هالند، مورفی و گای هیلی یکی از تهیه کنندگان فیلم است. تهیه کنندگان اجرایی عبارتند از هارپر، دیوید کازه، جیمی گلزبروک، کارین منداباخ و اندرو وارن. این فیلم با همکاری بی بی سی فیلم ساخته خواهد شد.

علاوه بر تصویر بالا، تصویر دیگری از این فیلم منتشر شده است که مورفی و نایت را در پشت صحنه نشان می دهد.

استیون نایت درباره این فیلم جدید می گوید:

من برای تماشای این فصل جدید Peaky Blinders که در طول جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد هیجان‌زده هستم. کشور در حال جنگ است و البته پیکی بلایندرز ما نیز در حال جنگ هستند.

تام هارپر همچنین گفت: بین بازیگران و گروه اصلی ما انتظار و هیجان زیادی وجود دارد. ما از هواداران تشکر می کنیم که ما را به این نقطه رساندند و معتقدیم داستان بعدی چیز خارق العاده ای را ارائه می دهد.

تاریخ انتشار Peaky Blinders هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود سال آینده در نتفلیکس منتشر شود.

منبع: ویجایاتو

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما