اولین تصاویر از سریال موسی کلیم الله (ع) به کارگردانی حاتمی کیا

نسخه آزمایشی سریال «موسی کلیم الله (ع)» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده می شود و نسخه سریالی آن نیز در پنج فصل جلوی دوربین می رود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی سریال «موسی»، پیمان جبلی – رئیس سازمان صدا و سیما – روز پنجشنبه (5 مهرماه) با حضور در پروژه «موسی کلیم الله (ع)» از قسمت های مختلف این پروژه بازدید و از آن مطلع شد. در مورد کلید آن داد

این سریال پنج فصل دارد که قرار است نسخه آزمایشی آن در قالب فیلم سینمایی در جشنواره فجر برای اهالی فرهنگ و رسانه رونمایی شود. این سریال با فناوری پیشرفته «تولید مجازی» تولید خواهد شد.

پیمان جبلی ضمن بازدید از این پروژه ضمن اعلام رسمی ساخت این اثر گفت: گروه سازنده تصمیم گرفته اند تا پیش نمایش مجموعه «حضرت موسی (ع)» را در قالب تولید نمایش آماده کنند و مردم به زودی این کار را انجام دهند. پیش نمایش را ببینید .

وی ابراز امیدواری کرد: با تولید مجموعه الف ویژه «حضرت موسی (ع)» شاهد اثری به یاد ماندنی، روند ساز و تاریخ ساز باشیم. گروه سازنده به شدت در حال کار هستند تا در اسرع وقت این سریال به خصوص نسخه پیش نمایش آن را آماده کنند. سرعت تولید بسیار مطلوب است و همکاران زمان قابل توجهی را صرف برداشت های آزمایشی کردند به طوری که برای اولین بار در تاریخ تلویزیون و سینما سریال حضرت موسی (ع) به صورت سریال تولید می شود. با تکنولوژی بسیار پیشرفته

جبلی ادامه داد: سریال «حضرت موسی (ع)» انقلابی تکنولوژیک در تولید سینما و تلویزیون ایجاد می کند و لازم بود مدت زمان زیادی روی عناصر مختلف تولید و دانش ذهنی تولید متناسب با این فناوری صرف شود. ; از سوی دیگر اقدامات لازم در زمینه ایجاد زیرساخت ها، تامین تجهیزات پیشرفته و ارائه مراحل طراحی و تولید با موفقیت دوره خود را به پایان رسانده است.

اولین تصاویر از سریال موسی کلیم الله (ع) به کارگردانی حاتمی کیا

جبلی با بیان اینکه ساخت این مجموعه با قوت ادامه دارد، اظهار داشت: داستان «حضرت موسی(ع)» دارای پنج فصل است. اگرچه نزدیک به سه دهه از ایده، طراحی، نگارش و آماده سازی تولید این مجموعه باشکوه می گذرد، اما شاهد به ثمر نشستن این پروژه هستیم.

نسخه آزمایشی این مجموعه قرار است در قالب فیلم سینمایی برای جشنواره فیلم فجر امسال آماده شود.

بر اساس این گزارش، در قسمت آزمایشی یا ابتدایی، فناوری های مورد استفاده سنجیده می شود و تولید نسخه آزمایشی قبل از تولید کل اثر، رویه ای ثابت در میان سریال های مطرح دنیاست. در فناوری تولید مجازی که بخش هایی از آن بومی سازی شده است، قبل از نسخه آزمایشی، عوامل تست های مختلفی را با حضور بازیگران و هنرمندان غیراصلی انجام داده اند و منتخبی از تست ها توسط شبکه های خبری صدا و سیما منتشر شده است. .

فناوری تولید مجازی، یکی یکی از به روزترین فناوری های جهانی در زمینه تولید فیلم و سریال است که می تواند علاوه بر سرعت بخشیدن به تولید به ویژه در آثار تاریخی، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های دکور و نگهداری داشته باشد.

کارگردان «موسی کلیم الله (ع)» ابراهیم حاتمی کیا و تهیه کنندگی آن بر عهده سید محمود رضوی است. همچنین مدیر فیلمبرداری: تورج منصوری، کارگردان هنری و طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: آذر محمدی و مدیر مجازی: علیرضا واعظ است. این سریال محصول گروه الف ویژه مرکز سیما فیلم است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما