اخبار خودرو

اولین تست و بررسی سدان برقی هونگچی

سدان برقی هونگچی یا Hongchi E-QM5 محصول وارداتی BM Cars می باشد که به تازگی معرفی شده است و در ادامه به تست و بررسی این خودرو می پردازیم.

نشان هونگچی یکی این یکی از معروف ترین و قدیمی ترین برندهای خودرو در چین است. هونگچی به عنوان خودروساز ملی چین شناخته می شود و خودروهای آن یک سر و گردن بالاتر از سایر خودروهای چینی هم رده هستند. سابقه طولانی هونگچی در صنعت خودرو همراه با قراردادهای همکاری مشترک این گروه FAW (صاحب هونگچی) باعث شده تا شاهد کیفیت و ماندگاری در تمامی محصولات این خودروساز باشیم. سدان برقی BM Cars اولین محصول این برند چینی بود که با BM Cars به ​​ایران آمد. هونگچی E-QM5 یک سدان سایز متوسط ​​تمام الکتریکی است که قرار است برای حمل و نقل عمومی در ایران مورد استفاده قرار گیرد و سرآغاز برقی شدن خودروها در ایران است. فرصتی برای اولین بار تست و بررسی سدان برقی BM Cars در جدیدترین خودرو و بررسی این خودرو از جنبه های مختلف.

اولین تست و بررسی سدان برقی هونگچی

مشخصات فنی سدان برقی BM Cars

Hongchi E-QM5 مجهز به درایو الکتریکی است که روی محور جلو قرار می گیرد. این موتور توانایی تولید حداکثر قدرت 187 اسب بخار و حداکثر گشتاور 320 نیوتن متر را دارد و قدرت در سبک خودروهای برقی تک سرعته به چرخ های جلو می رسد. ظرفیت باتری این خودرو 54 کیلووات ساعت است و با هر بار شارژ کامل می تواند مسافتی معادل 431 کیلومتر را در حالت استاندارد طی کند. این اعداد ثابت می کند که سدان برقی BM Cars می تواند برای رانندگی تاکسی و حمل و نقل عمومی به خوبی کار کند زیرا قدرت و گشتاور خوبی دارد و ناوبری قابل قبولی را به ثبت می رساند.

اولین تست و بررسی سدان برقی BM Cars
اولین تست و بررسی سدان برقی هونگچی

امکانات ایمنی و رفاهی

طراحی کابین سدان برقی BM Cars سبکی مدرن دارد و از خط طرح های هونگچی پیروی می کند. اگرچه قرار است از این سدان به عنوان تاکسی استفاده شود، اما کیفیت بالایی را در متریال کابین این خودرو شاهد هستیم.

اولین تست و بررسی سدان برقی BM Cars
اولین تست و بررسی سدان برقی هونگچی

در Hongchi E-QM5 ویژگی هایی مانند 6 ایربگ ده نقطه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم استارت سر، سیستم هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تهویه اتوماتیک دو کاناله، رینگ های آلومینیومی 18 اینچی، کامپیوتر سفری، سنسور نور، سنسور باران، سیستم چند رسانه ای صفحه لمسی، دوربین پارک عقب، سنسور پارک، شارژر بی سیم، زیر آرنج، روشنایی داخلی، سیستم نظارت بر باد لاستیک و غیره.

منبع:آخرخودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا