اخبار روز سینما

اولین تریلر فیلم The Equalizer 3 منتشر شد

ما سعی کردیم در مقاله اولین تریلر فیلم The Equalizer 3 منتشر شد
نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

شرکت سونی پیکچرز برنامه قبل خود اقدام به اشتراک گذاری کرد اولین تریلر فیلم اکولایزر 3 عنوان تحت The Final Chapter برای طرفداران کرده است.

شرکت Sony Pictures از اولین تریلر فیلم The Equalizer 3: The Final Chapter (برابرساز 3: فصل آخر) طی مراسمی سینماکان 2023 در لاس وگاس رونمایی کرد. دیروز در کنار انتشار اولین تریلر فیلم اکولایزر 3 اولین پوستر آن نیز منتشر شد که در واقع حاکی از آخرین حضور دنزل واشینگتن در ن قش رابرت مک‌کال بوده است. دنزل واشینگتن طی سال‌های اخیر به مجموعه فیلم‌های Equalizer در دنباله‌های هیچ فیلم دیگری حضور ندارد.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های 2023 [+لیست فیلم‌های مورد انتظار 2023]

انتشار اولین تریلر فیلم The Equalizer 3

در فیلم اکولایزر 3 رابرت مک‌کال در پی کنار آمدن با کارهای وحشتناکی بوده که در گذشته انجام شده و با اجرای عدالت از طرف مظلومان به آرامش عجیبی می‌رسد. وی به‌طور اعجاب‌آوری از خانه‌های خود در جنوب ایتالیا سر در می‌آورد و از کنترل دوستانش توسط تبه‌کاران محلی پیدا می‌کند. با بدتر شدن شرایط، رابرت مک‌کال دقیقاً در می‌یابد که باید چه عملی انجام دهد، این عمل نیز قرارگیری در مقابل مافیا برای محافظت از دوستان است. مثلا:

لازم به ذکر است فیلم The Equalizer که همکاری دیگری از دنزل واشینگتن و داکوتا فانینگ داشته باشد که در فیلم Man of Fire (مردی در آتش) با ترکیب همبازی بودند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توانم به دیوید دنمن، گایا اسکودلارو، سونیا بن عم ار، رمو جیرونه، آندره‌آ دودرو و یوجینو ماستراندرا اشاره کرد. برنامه ریزی اکران سومین قسمت فیلم اکشن انتقام‌جویانه Equalizer برای تاریخ 10 شهریور (1 سپتامبر) انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اولین تریلر فیلم اکولایزر 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید اخبار سینما و تلویزیون را با پی ام آپلود دنبال کنید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا