اخبار روز سینما

اولین تریلر فیلم Captain America: Brave New World منتشر شد + تاریخ اکران

پس از مدت‌ها انتظار، اولین تریلر فیلم Captain America: Brave New World (کاپیتان آمریکا: دنیای نو شگفت‌انگیز) به همراه تاریخ اکران منتشر شد.

«مارول استودیوز» اولین تریلر فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای نو شگفت‌انگیز را منتشر کرد. این اثر چهارمین قسمت از سری فیلم‌های کاپیتان آمریکا و اولین فیلم با بازی «آنتونی مکی» در نقش ابرقهرمان پرنده «سم ویلسون» که قبلاً به عنوان «فالکن» دستیار «کاپیتان آمریکا» بود، است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر فیلم Captain America: Brave New World

«مکی» جایگزین «کریس ایوانز» در نقش «استیو راجرز» شده است که در سه فیلم قبلی کاپیتان آمریکا و چهار فیلم انتقام‌جویان بازی کرده بود. در پایان فیلم انتقام‌جویان: پایان بازی در سال 2019، «استیو» با خداحافظی از سایر ابرقهرمانان، به گذشته بازمی‌گردد تا زندگی جدیدی را با معشوقه‌اش «پگی کارتر» شروع کند. او سپر ویبرانیوم نمادین خود را به «سم» می‌دهد و از او می‌خواهد که به عنوان قهرمان جهانی به دنیا خدمت کند.

در تریلر جدید، «سم» توسط رئیس جمهور «تادئوس تاندر بولت راس» با بازی «هریسون فورد» مورد استقبال قرار می‌گیرد که می‌خواهد کاپیتان آمریکا را به یک مامور آمریکایی تبدیل کند.

این اکشن به سرعت با تلاش ابرقهرمان برای متوقف کردن یک قاتل احتمالی در کاخ سفید گرم می‌شود. تریلر با نگاهی کوتاه به شخصیت جدید «رد هالک»، هیولای گاما پرتو دیگری که در کمیک‌های مارول «آلتراگو تادئوس راس» است، به پایان می‌رسد. هنوز مشخص نیست که آیا فیلم کاپیتان آمریکا 4 داستان مشابهی با کمیک‌ها خواهد داشت یا خیر.

«جولیوس اوناه» کارگردان فیلم کاپیتان آمریکا: دنیای جدید شجاع بوده که فیلمنامه آن توسط «مالکوم اسپلمن»، «دلان ماسون» و «متئو اورتون» نوشته شده است.

فیلم Captain America: Brave New World در تاریخ 12 فوریه 2025 (24 بهمن 1403) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Captain America: Brave New World چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا