اخبار روز سینما

اولین تریلر فیلم استاد بردلی کوپر منتشر شد! [+تاریخ پخش]

تریلر اصلی فیلم بردلی کوپر اخیرا آزاد شده است. این اثر برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز امسال به نمایش در می آید.

استاد (به انگلیسی: The Maestro) یک فیلم زندگی‌نامه‌ای آمریکایی به کارگردانی بردلی کوپر است. فیلمنامه این فیلم برگرفته از زندگی لئونارد برنشتاین توسط کوپر و جاش سینگر نوشته شده است و به تازگی تریلر آن منتشر شده است.

تریلر اصلی فیلم

تریلر فیلم استاد بردلی کوپر

این فیلم توسط مارتین اسکورسیزی، استیون اسپیلبرگ و تاد فیلیپس به همراه کوپر و کری مولیگان و جرمی استرانگ تهیه شده است. این فیلم در نتفلیکس در 29th آذر منتشر خواهد شد. فیلمی بیوگرافی درباره زندگی لئونارد برنشتاین موسیقیدان با تمرکز بر ازدواج او با فلیسیا مونته آلگر.

این پروژه در پارامونت پیکچرز در حال توسعه بود و مارتین اسکورسیزی در ابتدا قرار بود کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. او برای ساخت فیلم The Irishman (2019) از کارگردانی این فیلم کناره‌گیری کرد و به بردلی کوپر اجازه داد تا در می 2018 به عنوان کارگردان بپیوندد و نقش برنشتاین را بازی کند. اسکورسیزی این فیلم را با تاد فیلیپس و استیون اسپیلبرگ تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید:

حمایت بردلی کوپر از اعتصاب نویسندگان

تریلر فیلم استاد بردلی کوپر

تریلر فیلم استاد بردلی کوپر

در ادامه می توانید تریلر فیلم Maestro به کارگردانی بردلی کوپر را تماشا کنید:

در ابتدای داستان، اسپیلبرگ به فکر کارگردانی این فیلم بود و برای یافتن بازیگر به کوپر مراجعه کرد، اما پس از اکران A Star Is Born (2018) عنوان کارگردان را به کوپر پیشنهاد داد. در ژانویه 2020، این پروژه به نتفلیکس داده شد و در ابتدا انتظار می رفت فیلمبرداری آن در سال 2021 آغاز شود.

در سپتامبر 2020، این پروژه عنوان استاد را دریافت کرد و کری مولیگان به بازیگران پیوست. همچنین اعلام شده است که فیلمبرداری از بهار سال 2021 آغاز خواهد شد. در ماه اکتبر، جرمی استرانگ در حال مذاکره برای پیوستن به بازیگران در نقش جان گرون بود. در مارس 2022، مت بومر در حال مذاکره برای پیوستن به بازیگران بود.

تریلر اصلی فیلم

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر اصلی فیلم چرا؟ نظرات خود را با فیگار در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا