اخبار روز سینما

اولین تریلر سریال Time Bandits منتشر شد + تاریخ انتشار

اپل تی‌وی+ از تریلر سریال تریلر سریال Time Bandits رونمایی کرد. این مجموعه اقتباسی از فیلم کمدی فانتزی محبوب تری گیلیم در سال 1981 است.

این مجموعه 10 قسمتی با پخش دو قسمت در 24 جولای 2024 (3 مرداد 1403) آغاز می‌شود و سپس هر هفته، دو قسمت جدید از آن منتشر خواهد شد. این سریال ماجراجویی و کمدی، داستان گروهی از دزدان و تازه‌ترین عضو آن‌ها، یک پسر 11 ساله است که با سفر در زمان و فضا به دنبال غارت ثروت‌های مختلف هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


تریلر سریال Time Bandits

در تریلر سریال سارقان زمان پسری به نام «کوین» (با بازی کال-ال تاک) را می‌بینیم که عاشق تاریخ است و یک درگاه در کمد لباسش پیدا می‌کند و به گروهی به رهبری «پنلوپه» (با بازی لیسا کودرو) می‌پیوندد. این گروه در طول ماجراجویی‌هایشان با نیروهای شرور مبارزه می‌کنند و «کوین» در هر توقف تاریخی، اطلاعات جالبی در مورد آن دوره ارائه می‌دهد، مانند ساخت استون‌هنج، اسب تروا، دایناسورها در دوران پیش از تاریخ و عصر یخبندان.

در ادامه تریلر Time Bandits را مشاهده خواهید کرد:

سارقان زمان توسط «پارامونت»، «ای‌سی استودیوز» متعلق به کمپانی «انادمیمس کانتنت» و «MRC» برای «اپل تی‌وی+» ساخته شده است. «جماین کلمنت»، «ایان موریس» و «تایکا وایتیتی» علاوه بر بازیگری، نویسندگی و کارگردانی برخی از قسمت‌ها را برعهده دارند.

«کلمنت» و «موریس» به‌عنوان مدیران اجرایی نیز فعالیت می‌کنند. «گرت باش»، «تیم کودینگتون» و «جین استانتون» (نماینده‌ی کمپانی هندمید فیلمز) نیز از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Time Bandits چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا