اخبار روز سینما

اولین تریلر سریال Koas منتشر شد

تریلر سریال Koas بیننده‌ها را با داستانی پر از تعلیق، شخصیت‌های پیچیده و صحنه‌های نفس‌گیر، وعده‌ی تجربه‌ای بی‌نظیر را می‌دهد.

کاوس یک سریال کمدی درام تخیلی است که داستان خدایان یونانی را با نگاهی مدرن و طنزآمیز بازگو می‌کند. در این سریال، «زئوس»، پادشاه خدایان، به خاطر افزایش سن و نگرانی از دست دادن قدرت، دیوانه شده است. او تصمیم می‌گیرد که انسان‌ها را از روی زمین پاک کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی بازتاب آنلاین مراجعه کنید.


اولین تریلر سریال Koas منتشر شد

از طرف دیگر «هادس» برادر «زئوس» و خدای دنیای زیرین که در تریلر سریال کواس قابل مشاهده است با مشکلات زیادی در اداره دنیای مردگان روبرو خواهد شد. «هرا» همسر «زئوس» سعی می‌کند جلوی دیوانگی او را بگیرد؛ اما در نهایت مجبور می‌شود دست به کار شود. «دیونیسوس» پسر سرکش «زئوس» نیز در تلاش برای مقابله با پدرش است.

در همین حال، روی زمین، انسان‌ها از رفتار خدایان خسته شده‌اند. «پوزئیدون» خدای دریاها و زمین‌لرزه‌ها، بیشتر به مهمانی و تفریح علاقه دارد تا رسیدگی به مشکلات انسان‌ها؛ اما برخی از انسان‌ها تصمیم می‌گیرند علیه خدایان قیام کنند. این افراد، از قشرهای مختلف جامعه هستند و به نظر می‌رسد که توسط سرنوشت برای مبارزه با زئوس انتخاب شده‌اند.

این سریال ترکیبی از طنز، درام و فانتزی است که بدون نیاز به دانستن اسطوره‌های یونانی قابل فهم خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر سریال Koas چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با بازتاب آنلاین در میان بگذارید.

منبع: Reactormag

منبع:بازتاب آنلاین

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا