اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Carmen بازی با پل مسکال و ملیسا باررا منتشر شد

جدیدترین فیلم «اندرو دامینیک» به نام بلوند (بلوند 2022) اولین نمایش خودش را در جشنواره ونیز داشت و از فیلم حضار ۱۴ ساعته فیلم را می زد. اشک های «آنا آرماس آرماس» که در این فیلم نقش مریلین مونرو مونرو مونرو را می کند در هنگام این جریان ها جاری شدند.

«برد برد» که یکی از تهیه کنندگان این فیلم به همراه د آرمس، اندروی دامینیک، «آدرین برودی برودی» و «جولیان نیکلسون نیکلسون نیکلسون در مراسم فرش فرش قرمز فیلم قرمز حضور در آن حضور دارد و مردم با دیدن آن حضور دارند». وجد وجد وجد. برد پیت که یک ماسک مشکی بر روی صورتش داشت شروع به امضا دادن و سلفی گرفتن با مردم ک. از آنجایی برد پیت در کنفرانس خبری این فیلم اوایل همان روز حضور ونیز از دیدنش بر روی فرش قرمز غافل گیر شد.

این فیلم اصول رمانی به همین نام به نویسندگی «جویس کارول اوتس» ساخته شده است زندگی مونرو از کودکی تا شدنش را به تصویر تصویر می کشد. ونیز اولین نمایش جهانی این فیلم بود. چندی پیش از پخش اولین تریلر این فیلم به لهجه آنا د آرمس کردند و معتقد بودند که لهجه کوبای خودش را حفظ کرده است. هر چند مدتی بعد از املاک رسمی مونرو از او دفاع کردند.

آنا د آرمس مصاحبه ای به تامیز لندن گفت یک سال تمام بر روی لهجه اش برای این نقش کار کرده است ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ است ؛ ؛ ؛ ؛ است ؛ است ؛ است ؛ و همچنین درمورد مشکل بودن و طاقت فرسا بودن این تمرینات گفت.

به نظر می رسد که این فیلم در این فصل جشنواره می تواند شانس زیادی داشته باشد. تا به اینجا این فیلم لقب طولانی ترین تونیز امسال را به خودش اختصاص داده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا