اخبار روز سینما

اولین تریلر رسمی فیلم Air منتشر شد

کارگردان فیلم RRR: درحال کار بر روی ساخت ادامۀ این فیلم هستیم: اگر فیلم آرآرار (RRR 2022) ساخت هند به کارگردانی «اس اس راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی راجامولی. اس این فیلم سه ساعته پر است از صحنه های مبارزه و همچنین موسیقی و رقص. و حالا پی موفقیت های جهانی این کارگردانش اعلام کرد که در حال بر روی ادامۀ این فیلم می باشد.

این در ابتدا در سینمای بالیوود موفقیت زیادی را کسب کند اما تنها آغاز ماجرا بود. وقتی که فیلم راه خود را به سرعت به پربیننده ترین فیلم های غیرانگلیسی زبان زد و به مدت ۱۴ هفته در این لیست باقی ماند.

کارگردان این مصاحبه با «ورایتی» است و در این مصاحبه گفته است: «وقتی داشتیم فیلم رو می ساختیم تو فکر ساخت ادامه اش نبودیم. اما اوایلی فیلم به موفقیت رسید یکم درموردش و چندتا ایده دادیم چیزایی نبودن که حس کنیم ارزش دارن و واسه همین بیخیالـشونیم. بعدش که فیلم به موفقیت جهانی رسید پسر خاله ام که بخشی از تیم اصلیم هم هست یک اید

وقتی این ایده رو شنیدیم به خودمون گفتیم وای خدا چه ایده خوبی. این ایده هست که ارزش پیگیری کردن رو داره. در حال حاضر پسر خاله ام دارد جدی روی داستان کار می کنه، داره تمومـش می کنه. اما وقتی فیلمنامه تموم شود تازه به این می‌شود که چطوری و بسازیمش و چطوری اکران‌ش کنیم.»

بی شک فیلم ساخت کمی نخواهد داشت چون قسمت اول این فیلم هزینه ساختی ۷۰ میلیون دلاری هزینه ترین فیلم تاریخ هند به حساب می آید، همچنین فیلمبرداری فیلمبرداری این فیلم به مدت ۳۲۰ روز به طول. این فیلم در سرتاسر جهان فروشی ۱۷۵ میلیون دلاری را تجربه کرد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا