اخبار روز سینما

اولین اظهار نظر بازیگر نقش اول پرمخاطب ترین کمدی پس از انقلاب بهرام افشاری: افراد نامرئی به عنوان “فسیل” قضاوت می شوند.

بهرام افشاری ستاره فیلم فسیل برای اولین بار با انتشار پستی در صفحه شخصی خود درباره این فیلم اظهار نظر کرد و نوشت: عزیزانی که فیلم را ندیده اند، قضاوت فیلم بی دلیل است. ” و بدون منطق، ای کاش با فسیل کمی مهربان تر می شدی. “تو بودی.”

به گزارش بازتاب آنلاین، بهرام افشاری بازیگر نقش اول و ستاره فیلم سینمایی «فسیل» که در زمان اکران این فیلم هیچ اظهارنظری درباره آن نکرده بود، اخیرا به این فیلم واکنش نشان داد و رکود را شکست و موفقیت آن در گیشه را شکست. . دفتر، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود.

افشاری با به اشتراک گذاشتن ویدیویی از سکانس عروسی فیلم «فسیل» از این اثر به عنوان تجربه ای تکان دهنده در کارنامه خود یاد کرد و نوشت: «عیسی عمویی شخصیتی است که همیشه در قلب من می ماند».

وی سپس از تماشاگران فسیل تشکر کرد و در ادامه نوشت: لبخند شما هنگام تماشای این فیلم برای من خوشایندترین حس بوده و هست.

اما قسمت بحث برانگیز نوشته افشاری جایی است که او از افرادی که فیلم “فسیل” را بدون دیدن آن قضاوت کردند، گلایه می کند: “اما عزیزانی که فیلم را ندیده اند، فیلم را قضاوت کردند، بی ربط، بی دلیل و بدون منطق، ای کاش. شما کمی با فسیل مهربان تر بودید. ما با هفتاد سی برمی گردیم.

بهرام افشاری این روزها اولین فیلم بلند خود به نام «هفتادسی» به تهیه کنندگی ابراهیم عامریان را فیلمبرداری می کند. افشاری برای بازی در فیلم «فسیل» تندیس بهترین بازیگر مرد جشنواره حافظ را از آن خود کرد.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا