اخبار روز سینما

اورژانس/ حکم دادگاه شروین حاجی پور باطل شد


به گزارش بازتاب آنلاین شروین حاجی پور خواننده، ترانه سرا و آهنگساز معروف است. شروین حاجی پور پس از حضور در برنامه عصر جدید به شهرت فوق العاده ای دست یافت. مرکز رسانه های قضایی جزئیات جدیدی از رسیدگی به پرونده محسن برهانی و شروین حاجی پور منتشر کرد. پرونده محسن برهانی در دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت بررسی و رسیدگی شد. روند تجدید نظر در حال حاضر ادامه دارد. ضمناً روحانیت ابتدا به دادگاه تجدیدنظر ویژه شعبه مراجعه کردند.

حکم شروین حاجی پور باطل شد

مرکز رسانه های قضایی: پرونده محسن برهانی با توجه به وضعیت روحانیت در دادسرا و دادگاه مدنی ویژه رسیدگی و سیر مراحل تجدیدنظر در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر ویژه تجدیدنظر را طی کرد.

دادگاه تجدیدنظر برهانی را از برخی اتهامات تبرئه و در برخی دیگر مجرم شناخته است. وی خواستار اعاده دادرسی شد و پس از بررسی رد و رای دادگاه تجدیدنظر با این درخواست موافقت شد.

با اعتراض شروین حاجی پور به رای دادگاه بدوی، دادگاه تجدیدنظر به این ایراد رسیدگی و مجازات های اضافی مندرج در رای دادگاه بدوی را به دلیل مناسب نبودن با وضعیت متهم و جامعه و نیز نصف باطل کرد. حکم به تعویق افتاد. او همچنین به حبس سنگین محکوم شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا