اخبار ارز دیجیتال

اوج‌گیری سولانا در برابر اتریوم! آیا SOL در آستانه تصاحب تاج و تخت ETH است؟

سقوط بازار کریپتو در روز دوشنبه ۵ آگوست، با اتفاقات جالبی همراه بود. در همین راستا، قیمت سولانا (SOL) در برابر اتریوم (ETH) به بالاترین سطح تاریخی خود رسید.

هر دو دارایی پس از افت اخیر بازار، شاهد بهبودی چشمگیری بوده‌اند. امروز ۷ آگوست، قیمت سولانا به ۱۵۳.۸ دلار جهش کرده است، در حالی که اتریوم با قیمت ۲۵۱۵ دلار معامله می‌شود.

به گزارش رمز ارز نیوز، طبق داده‌های تریدینگ ویو (TradingView)، نسبت قیمت سولانا به اتریوم به ۰.۰۶۱ افزایش یافته که از عملکرد بهتر سولانا نسبت به اتریوم حکایت دارد.

اوایل هفته، قیمت اتریوم به کف سالانه ۲۱۱۴ دلار رسید و قیمت سولانا نیز برای اولین بار در چند ماه اخیر تا ۱۱۰.۲۳ دلار کاهش یافت. اما از آن زمان، سولانا بیش از ۳۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده، در حالی که رشد قیمت اتریوم تنها ۹.۶۸ درصد بوده است.

این «بازنگری قیمت» بسیاری از تحلیلگران را شگفت‌زده نکرده است؛ زیرا آن‌ها پیش‌تر پیش‌بینی کرده بودند که سولانا به زودی جایگاه اتریوم را از نظر ارزش بازار تصاحب خواهد کرد.

اگرچه هنوز چنین اتفاقی به وقوع نپیوسته، اما مقایسه عملکرد اخیر قیمت این دو ارز دیجیتال نشان می‌دهد که این امر چندان دور از ذهن نیست.

منبع:عصرایران

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا