اخبار روزاخبار روز سینما

اهمیت و ارزش ورود خبرنگاران ورزشی به عرصه کتاب!/جزئیات

کتاب «توخداداد عزیزی هستی» نوشته جواد رستم زاده زندگی نامه عزال تیزپای آسیا، را بررسی کرده است از سوی انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران به عنوان کتاب برگزیده، از این کتاب تقدیر شد.

به گزارش پی ام آپ؛ این مراسم با حضور کمیته ملی المپیک، مسئولان سازمان لیگ برتر فوتبال و جمعی از اهالی رسانه، عکاسان و ورزش نویسان مجرب در سالن همایش های ایوان شمس تهران برگزار شد.

اهمیت و ارزش ورود خبرنگاران ورزشی به عرصه کتاب!/جزئیات

در این جلسه دکتر عبدالحمید احمدی; رئیس انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران در مراسم افتتاحیه و تبلیغ کتاب «تو خداداد عزیزی هستی»با اشاره به اهمیت ورود خبرنگاران ورزشی به عرصه کتاب خاطرنشان کرد: انتشار این‌ آثار، بستر خوبی برای فعالیت نویسنده‌ها در بیوگرافی‌نگاری چهره‌های ماندگار ورزش کشور خواهد بود.
دکتر احمدی با قدردانی از جواد رستم زاده; نویسنده کتاب یک نسخه امضا شده از کتاب«تو خداداد عزیزی هستی»  را به نمایندگی از رسانه ها به جعفر تبریزی یکی از قدیمی ترین عکاسان ورزشی ایران اهدا کرد.
پس از آن رستم زاده که از علی کاوه عکاس نامدار ورزشی ایران لوح تقدیر دریافت کرده بود، ضمن تشکر از انجمن نویسندگان و عکاسان ورزشی، روند نگارش این کتاب و همراهی خداداد عزیزی را برای انتشار زندگینامه او تشریح کرد. وی همچنین گفت: این کتاب نقشه راه خوبی برای نسلی با آرزوهای بزرگ است.
در بخشی دیگر از این نشست، احسان محمدی، روزنامه نگار، نویسنده و مترجم مسئول اجرای این برنامه، در تشریح اهمیت انتشار کتاب «تو خداداد عزیزی هستی»  گفت:امیدوارم ورزشکاران ما مانند آقای عزیزی به حدی از شجاعت برسند که اجازه دهند، مسیر زندگی شخصی و ورزشی آن‌ها مکتوب شود و همچون ستاره‌های مشهور دنیای ورزش، زندگی‌نامه‌شان خوانده شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا