اخبار روز

اهمیت مصرف مکمل ها و ویتامین ها برای مادران پس از زایمان

رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت با بیان اینکه استفاده از مکمل های غذایی ضروری تاثیر زیادی بر کیفیت شیر ​​مادر دارد، بر ادامه مصرف مکمل ها و ویتامین های ضروری در دوران بارداری پس از زایمان تاکید کرد.

زهرا توالی در آستانه هفته جهانی ترویج تغذیه با شیر مادر گفت: مادران برای داشتن فرزندی سالم باید شیردهی را تا 6 ماهگی جدی بگیرند.

به گز آن آن فزود فزود فزود فزود م م نوز نوز بهد بهد م بهد بهد م نظارت زیر ست ز ز ز ز خت خت خت فسردگی فسردگی فسردگی فسردگی فسردگی ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا به گز آن را آن . ا ا ا شیردهی شیردهی شیردهی شیردهی رتباط عاطفی بسی قوی م م و نوز برقراد که کار می کند.

طولی افزود: برای اینکه مادران در دوران شیردهی از کیفیت شیر ​​خوب برخوردار شوند و دچار کمبود ویتامین ها از جمله کلسیم نشوند، مصرف مولتی ویتامین ها را قبل از بارداری و در دوران شیردهی ادامه دهند.

رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت با اشاره به نقش سازمان های مردم نهاد و سازمان های مردم نهاد در ترویج تغذیه با شیر مادر تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد به دلیل ارتباط نزدیک با خانواده ها و مادران می توانند در فرهنگ سازی بسیار موثر باشند. با آموزش و حمایت های لازم شیردهی را آموزش و ترویج دهید.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد می توانند در اصلاح این باور نادرست که مادران و نوزادان شیرده باعث تغییر و اختلال در ظاهر ظاهری آن ها می شود موثر بوده و فواید شیر دادن به نوزاد و فرهنگ صحیح را ترویج و باور را جایگزین کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا